Český rozhlas Plus přichází s novou kampaní na oslovení posluchačů
Nová kampaň, zaměřená na zvýšení znalosti stanice, představuje Český rozhlas Plus jako médium, které umí klást správné otázky.
Slovo PROČ na začátku každého vizuálu odkazuje na slogan Plusu a zároveň otevírá určité téma. Silným vizuálním prvkem je rozdělení následujícího slova do dvou řádků, které v něm otevírá skryté významy a možné nové interpretace. Autorem kampaně je Grafické studio Českého rozhlasu.
Kampaň využívá internetu a sociálních sítí, inzerce v tisku a velkoformátových obrazovek. Setkat se s ní můžete například v Hospodářských novinách, Mladé frontě Dnes, Lidových novinách, Respektu, Euru a Reportéru. Desetisekundové spoty budou k vidění na velkoformátových obrazovkách v Praze a Brně.
Kampaň také podporuje nové programové schéma Plusu. To od 10. září přináší více pořadů, které posluchači chtějí, tj. zejména Názory a argumenty a Osobnost Barbory Tachecí.
Související
-
Český rozhlas Plus přichystal od září několik novinek, rozšíří pořad Názory a argumenty
Od pondělí 10. září najdete ve vysílání Českého rozhlasu Plus změny, hlavně tolik žádané rozšíření komentářového pořadu Názory a argumenty. A nejen to...
-
Český rozhlas spouští další dva nové FM vysílače pro stanice ČRo Plus a ČRo Dvojku
Pro město Litoměřice a okolí budou spuštěny dva nové vysílače.
-
Český rozhlas Plus zahrál opět ve Finsku, za mimořádný úlovek může Es vrstva
Jde o jev, který se vyskytuje obvykle většinou od května do září, kdy je v praxi možné přijímat na daném území stovky až tisíce kilometrů vzdálené stanice v pásmu VKV.