Český rozhlas Plus přichází s novou kampaní na oslovení posluchačů

17. září 2018

Nová kampaň, zaměřená na zvýšení znalosti stanice, představuje Český rozhlas Plus jako médium, které umí klást správné otázky.

Slovo PROČ na začátku každého vizuálu odkazuje na slogan Plusu a zároveň otevírá určité téma. Silným vizuálním prvkem je rozdělení následujícího slova do dvou řádků, které v něm otevírá skryté významy a možné nové interpretace. Autorem kampaně je Grafické studio Českého rozhlasu.

Kampaň využívá internetu a sociálních sítí, inzerce v tisku a velkoformátových obrazovek. Setkat se s ní můžete například v Hospodářských novinách, Mladé frontě Dnes, Lidových novinách, Respektu, Euru a Reportéru. Desetisekundové spoty budou k vidění na velkoformátových obrazovkách v Praze a Brně.

Kampaň také podporuje nové programové schéma Plusu. To od 10. září přináší více pořadů, které posluchači chtějí, tj. zejména Názory a argumenty a Osobnost Barbory Tachecí.

autor: Jan Solnička
Spustit audio

Související