Dobře promyšlený marketingový tah? Servus TV vysílání neukončí

4. květen 2016

V České republice je stanice dostupná mimo jiné prostřednictvím přeshraničního zásahu pozemní digitální televize z Rakouska.

Jako dobře promyšlený marketingový tah se ukazuje plánované ukončení vysílání kanálu Servus TV, jehož provozovatelem je nápojový gigant Red Bull. Německá média dnes informují o tom, že firma si tento krok „rozmyslela“ a existenci tohoto programu nepozastaví. Údajným důvodem pro změnu tohoto rozhodnutí se ukazuje postoj většiny zaměstnanců, kteří s tímto krokem nesouhlasili. „Po vzájemné dohodě a rozebrání situace ze všech úhlu jsme dospěli k názoru, že v projektu budeme pokračovat a nebude to mít žádný vliv na zaměstnance,“ konstatoval v oficiálním stanovisku Red Bull.

V České republice je stanice dostupná prostřednictvím přeshraničního zásahu pozemní digitální televize z Rakouska ve standardech DVB-T/T2 a také na satelitu Astra, a to jak ve standardním, tak i vysokém rozlišení.

Zdroj: DWDL.de

autor: lukpo
Spustit audio