Fotbalové ligy UEFA vstupují do dalších ročníků v novém kabátě

20. červen 2018
Nový vizuál UEFA Champions League.

Změna vizuálu proběhne napříč všemi službami. Nová identita slouží pro komunikaci na digitálních, mobilních i sociálních platformách.

Nejprestižnější fotbalová soutěž světa, Liga mistrů UEFA, a její „nižší“ kolegyně Evropská liga UEFA, se od příštího ročníku představí v kompletně novém kabátě. Nový vizuál u prestižnější soutěže má zachytit ikonické okamžiky a momenty, díky nimž je UEFA Champions League tak výjimečná. Osvědčenými prvky budou opět hymna, stadion a trofej, které jsou opatřeny modernějším grafickým kabátem. Cílem bylo zdůraznit roli, kterou Liga mistrů ve fotbale hraje.

Nová identita slouží pro komunikaci na digitálních, mobilních i sociálních platformách. Ke grafické úpravě dochází každé tři roky, nicméně tentokrát je změna výraznější než v předchozích letech. Nová identita byla zároveň navržena tak, aby podporovala široké spektrum partnerů, a to nejen sponzorů, ale také vysílacích společností, držitele licencí a samotných klubů. Exkluzivním vysílatelem UEFA Champions League bude od příštího ročníku výhradně O2 Czech Republic, na volně šířeném kanálu ČT Sport už ji diváci neuvidí.

Nový vizuál UEFA Champions League.

Evropská liga UEFA představila novou identitu na konci května. Autorem vizuálu je londýnské studio Turquoise. Grafická proměna Evropské ligy zahrnuje barevné provedení, typografii, grafické symboly a videospoty. Druhá nejvyšší evropská fotbalová soutěž nadále pracuje s oranžovou a černou barvou, jako novinka se zde objevuje světlý odstín oranžové a sytá černá. V rámci vizuálu se nyní objevují některé nové grafické prvky, například takzvaná „energetická vlna“ – mnohoúhelníkový tvar, který je používán ve spotech spolu s grafikou a textem.

Spustit audio
autor: Lukáš Polák
  • Televize
  • Zpráva