Insight TV: Každý rok 200 hodin nového obsahu v Ultra HD, podpora HDR samozřejmostí

27. srpen 2018
Snowbike neboli sněžné kolo je podle extrémního bikera Jana Kopky hlavně zábava, musí to být ale i adrenalin

Formát vysokého dynamického rozsahu je něco, na co si diváci podle obchodního ředitele stanice u 4K rozlišení zvykli. I když často nerozumí, o co jde, považují tuto technologii za samozřejmost.

Stanice Insight TV, která je jedním z pionýrů v oblasti vysílání v rozlišení Ultra HD, vyprodukuje každý rok přes 200 hodin obsah v této obrazové kvalitě. V rozhovoru pro web satelitního operátora SES to uvedl obchodní ředitel kanálu Graeme Stanley. „Nabízíme dobrodružství, akci, zábavu a životní styl, který primárně zaujme diváky ve věku od 20 do 34 let. Insight TV spolupracuje například se společnostmi jako Monster Energy nebo CJ E&M.

Naprostou samozřejmostí bylo pro tematický kanál nasazení formátu HDR, tedy vysokého dynamického rozsahu, který obrazu dodá jasnější a pestřejší barvy. „I když diváci ne vždy rozumí tomu, co HDR je, po televizních platformách toto vysílání vyžadují. HDR bez pochyby přináší dramatické zlepšení v oblasti sledování zážitků,“ uvedl Stanley. Podporu této technologie podporuje podle něho prakticky celý výrobní cyklus Insight TV.

Spustit audio
autor: Lukáš Polák

Související