IP služba T-Mobile TV se připravuje na start, testuje další nové kanály
Operátorovi může v boji s konkurencí pomoci i skutečnost, že patří do skupiny telekomunikačního gigantu Deutsche Telekom.
Společnost T-Mobile se připravuje na spuštění vlastní IP televize a v uplynulých dnech se v chystané programové nabídce objevily další nové kanály. T-Mobile TV začne fungovat oficiálně od 4. dubna a operátor už na službu rozjel také reklamní kampaň, kterou redakce webu Digitální rádio objevila například na pražské zastávce metra Háje. Vlastní IP televizi spouští operátor jako logické doplnění svého portfolia, což prezentoval i na středeční konferenci TVCON 2016 produktový manažer T-Mobile Václav Zadina.
Operátor přidal do nabídky kanály Cinemax HD a Cinemax 2 HD. Tím je portfolio stanic HBO Europe v T-Mobile TV kompletní. Programy budou pro klienty dostupné jak ve standardním, tak i vysokém rozlišení s originálním zvukem a dabingem. Na 21. pozici byla zařazena stanice Fanda HD (SD verzi už služba obsahuje). Z rodiny kanálů Nova jde dále o Novu Sport 2 HD na pozici 114, stejný program je k dispozici v SD rozlišení i na pozici 94. Dalšími testovanými stanicemi jsou Óčko Gold, Retro, Rebel, Relax, TV Noe, FilmBox Family, Barrandov Muzika, Food Network a CNBC.
T-Mobile TV přijde na trh ve chvíli, kdy se největší konkurenční IPTV služba O2TV může pochlubit více než dvěma sty tisíci diváky, čehož dosáhla mimo jiné službami, jako je zpětné zhlédnutí, multidimenze (výběr z více zápasů, kamer a podobně) nebo exkluzivní tematický kanál O2 Sport. O2TV nově nabízí i video obsah mediálního domu Economia, který chce dále posilovat. T-Mobile TV bude fungovat prozatím jako klasická IP televize s funkcemi, na něž jsou uživatelé na této platformě zvyklí – zpětné zhlédnutí, nahrávání, videopůjčovna. Do budoucna by se mezi oběma firmami však mohl odehrát zajímavý souboj o sportovní obsah, který oba subjekty vidí jako atraktivní artikl v boji s konkurencí.