Jak by vypadaly pořady Primy v laciném provedení? Televize to vysvětlí od 2. května v kampani #Nepřetáčej

27. duben 2022

Mediální skupina Prima spouští od 2. května na všech svých televizních kanálech, stanicích skupiny Radio United a tištěných i onlíne médiích komunikační kampaň #Nepřetáčej, která divákům vysvětluje, proč po dohodě s operátory zavádí blokací přetáčení reklam. Prima tento krok označila v tiskové zprávě za „zcela zásadní“. Tento požadavek televize vejde v platnost 1. června a bude se týkat výhradně platforem spadajících do kategorie internetových, resp. IP televizí.

Čtěte také

„Naším cílem je veřejnosti vysvětlit, že jejich zhlédnutí reklamy je pro nás důležité. V posledních letech se počet domácností, které využívají IPTV, téměř ztrojnásobil, uživatelé si oblíbili zpětné přehrávání pořadů a spolu s tím se i naučili přetáčet reklamy. Podle realizovaných průzkumů dokonce až dvě třetiny lidí během sledování pořadů přetáčí reklamu. Kvůli tomu ročně přicházíme až o 300 milionů korun, které bychom mohli zpětně investovat do výroby dalšího programu,“ uvedl na setkání s novináři Lukáš Kubát, ředitel pro strategii skupiny Prima.

Nastavení konkrétního řešení je na samotném operátorovi poskytující internetovou nebo IP televizi. Kromě varianty s plnou reklamou jim skupina Prima nabídla různé varianty zkrácení reklamního bloku, či dokonce možnost zakoupení práva sledovat pořady zcela bez reklam. Prima plánovala původně nasadit blokaci přetáčení reklam od března, tento termín ale nakonec po tlaku operátorů posunula na červen. Spor nejviditelněji vygradoval se společností O2 Czech Republic, kdy Prima dokonce na svých kanálech upozorňoval, že její programy skončí v nabídce O2 TV úplně.

Nová kampaň #Nepřetáčej představuje tři oblíbené pořady skupiny Prima, jak by vypadaly v levných kulisách a provedení. Za jejím konceptem stojí agentura Jinej Gang v čele s Ondřejem Hüblem. Realizace se ujala produkční společnost Ad kolektiv pod taktovkou režiséra Daniela Růžičky. První ze spotů představuje hlavní hvězdu seriálu ZOO Evu Burešovou, druhý přibližuje prostředí natáčení show Honzy Dědka a poslední přibližuje zábavný pořad Máme rádi Česko s Liborem Boučkem a pseudopostavami kapitánů.

Jednotlivé spoty zveřejní FTV Prima dnes po 17. hodině na svém YouTube kanálu.

autor: lukpo

Související