Jihokorejská společnost LG pomohla televizi TVN rozpohybovat HbbTV trh v Polsku
V případě, že si silní hráči na trhu nekonkurují, mohou naopak přinést zajímavé synergie. Dokazuje to i aktivita společnosti TVN Discovery, která se u našich severních sousedů spojila s jihokorejskou společností LG. Majitelé televizorů s nejnovější verzí operačního systému WebOS získali exkluzivní přístup k obsahu z virtuálního červeného tlačítka.
Postup společnosti TVN Discovery je velmi podobný tomu, který realizuje mediální skupina Nova. Ta uvedla aplikaci pro svou videotéku Voyo v prostředí HbbTV již na konci loňského roku. Přítomnost v prostředí televizorů s internetem je pro ni naprostou samozřejmostí. TVN Discovery uvedla na platformě HbbTV exkluzivně svou videotéku TVN Player, která byla pro majitele dané značky k dispozici na kanálech TVN a TVN7. Oba vysílají pozemně v HD.
„Pro diváky, kteří mají nejnovější televizory LG, je spuštění aplikace Player nyní velmi jednoduché – jedním tlačítkem na dálkovém ovladači televizoru se přenesou do světa našich seriálů, filmů nebo programů,“ popsal Maciej Gozdowski, výkonný ředitel Player.pl, společnosti, která má službu na starosti. Divák musí pro prvotní instalaci odsouhlasit klasicky obchodní podmínky a souhlas s využitím tzv. cookies, stejně jako je tomu v České republice.
Související
-
Komerční televize v Polsku jdou s HbbTV očekávanou cestou, následují české kolegyně
Nejen možnost nabídnout divákům doplňkový servis k vysílání, ale také šance využít připojené televizory k zobrazení reklamy, to je zcela logická cesta.
-
Nejen nový televizní standard DVB-T2 a vysílání v HD, polské komerční stanice nasazují i HbbTV
Na polské diváky čeká v následujících měsících významná technologická změna.
-
Polsat vstoupil do světa červeného tlačítka, polské kanály nasadily v DVB-T technologii HbbTV
Polsat je další polskou mediální skupina, která bude svým divákům nabízet v pozemním vysílání službu na bázi technologie HbbTV, takzvané virtuální červené tlačítko.