Joj Cinema opět změnila logo, vizuál ale ponechala původní

30. květen 2016

Ke změně identifikátoru stanice došlo ve čtvrtek dopoledne krátce po půl dvanácté, a to pár minut po začátku filmu Dřív než půjdu spát.

K další, celkově již druhé úpravě loga, přistoupila za dobu své poměrně krátké existence stanice Joj Cinema – filmový kanál z rodiny Joj Media House. Úpravu loga lze tentokrát považovat za skutečně kosmetickou. Původní identifikátor je od původní podoby v podstatě nerozeznatelný. Změnil se zejména přídomek Cinema, který je nově psaný kurzivou. Stanice odstartovala v polovině června loňského roku a její hlavní devízou je skutečnost, že filmy nejsou přerušovány reklamou. Komerční přestávky jsou vkládány pouze mezi jednotlivé pořady.

Joj Cinema měnila své logo poprvé již ve druhé polovině července 2015, kdy se dostala do sporu s mediální skupinou Nova. Identifikátor filmového kanálu byl velmi podobný původnímu logu české komerční jedničky. Druhá varianta loga na obrazovce vydržela opět necelý rok. Zajímavostí je, že ač se změnil identifikátor Joj Cinema, její vizuál zůstal už od samotného startu stanice původní, tedy včetně použité spirály. Nové logo se ale v rámci původní grafiky stanice objevuje. Joj Cinema je součástí nabídek řady kabelových operátorů, k dispozici je i na satelitu.

autor: lukpo
Spustit audio