Komerční skupina RTL spolupracuje v Německu s výrobcem televizorů Philips na cílené reklamě

19. říjen 2021

Cílená reklama doručovaná prostřednictvím technologie HbbTV, tzv. virtuální červené tlačítko, je od léta letošního roku realitou v sousedním Německu, kde na ni spolupracuje mediální skupina RTL a společnost TP Vision, výrobce televizorů Philips.

„Adresovatelná televize je pro Mediální skupinu RTL Deutschland jedním z určujících témat budoucnosti. Otevřené standardy a silná partnerství jsou pro nás důležitým základem při vytváření adresné televize. S implementací inovativního standardu HbbTV TA do chytrých televizorů TP Vision vytváříme technický základ pro výrazné zlepšení kvality zobrazení cílené reklamy,“ uvedl při této příležitosti Andre Prahl, vedoucí distribuce kanálů RTL.

Základem použité technologie HbbTV TA je implementace adresovatelné televize, ve které lze obsah v lineárním vysílání přesně a bez viditelného přerušení vyměňovat za adresovaný obsah prostřednictvím internetu. Vytváření cílených adresovatelných aplikací už není ničím novým ani v České republice. Ukázkovým příkladem je například aplikace Počasí na FTV Prima, kdy se divákům ukazuje předpověď přímo pro daný region, kde se nacházejí.

autor: lukpo
Spustit audio

Související