Komerční skupina RTL spolupracuje v Německu s výrobcem televizorů Philips na cílené reklamě
Cílená reklama doručovaná prostřednictvím technologie HbbTV, tzv. virtuální červené tlačítko, je od léta letošního roku realitou v sousedním Německu, kde na ni spolupracuje mediální skupina RTL a společnost TP Vision, výrobce televizorů Philips.
„Adresovatelná televize je pro Mediální skupinu RTL Deutschland jedním z určujících témat budoucnosti. Otevřené standardy a silná partnerství jsou pro nás důležitým základem při vytváření adresné televize. S implementací inovativního standardu HbbTV TA do chytrých televizorů TP Vision vytváříme technický základ pro výrazné zlepšení kvality zobrazení cílené reklamy,“ uvedl při této příležitosti Andre Prahl, vedoucí distribuce kanálů RTL.
Základem použité technologie HbbTV TA je implementace adresovatelné televize, ve které lze obsah v lineárním vysílání přesně a bez viditelného přerušení vyměňovat za adresovaný obsah prostřednictvím internetu. Vytváření cílených adresovatelných aplikací už není ničím novým ani v České republice. Ukázkovým příkladem je například aplikace Počasí na FTV Prima, kdy se divákům ukazuje předpověď přímo pro daný region, kde se nacházejí.
Související
-
Německá RTL prošla velkou vizuální proměnou, dotkla se například i služeb O2 TV a Kuki
Německá mediální skupina RTL provedla v rámci svého stejnojmenného vlajkového televizního kanálu největší vizuální proměnu za téměř tři desítky let.
-
Německá televize RTL představila novou podobu svého loga
V průběhu druhé poloviny letošního roku začne německá komerční televize RTL používat nové logo.
-
Německá RTL vysílá od loňského podzimu další seriál ve formátu Ultra HD
Verzi německé RTL v Ultra HD formátu je možné přijímat prostřednictvím satelitu Astra na pozici 19,2 stupně východně, její signál je však kódován.