NBCUniversal nabídne díky sociální síti Twitter i v Česku Zlaté glóby, řadu kulturních akcí a sport
Díky spolupráci se sociální síti Twitter bude moci společnost NBCUniversal okamžitě zasáhnout globální publikum. Na této platformě se tak objeví například i přenosy události značek NBC Sports, Telemundo Deportes, Sky Sports a GOLF Channel.
Společnost NBCUniversal oznámila v pondělí globální dohodu se sociální síti Twitter, díky níž nabídne na této platformě přímé přenosy z řady kulturních a společenských akcí, jímž budou vévodit Zlaté glóby. V případě filmových cen půjde zejména o pokrytí dění na takzvaném červeném koberci, a to prostřednictvím účtů @nbc, @enews a @latinxnow. Dohoda s Twitterem zahrnuje více než třicet akcí. V oblasti sportu se mohou diváci těšit na přenosy NBC Sports, Telemundo Deportes, Sky Sports a GOLF Channel.
„Díky tomuto strategickému partnerství se přední videoobsah NBCUniversal setkává s celosvětovým dosahem Twitteru, což obchodníkům umožňuje spojit se s globálním publikem, a zároveň přináší spotřebitelům vybraný prémiový obsah na poutavé platformě. Růst digitálního sledování nebyl v posledních letech nijak závratný, proto společně s Twitterem pomáháme našim partnerům zapojit publikum bezpečným způsobem - a utvářet klíčová témata,“ uvedl mimo jiné Krishan Bhatia, prezident a obchodní ředitel NBC Universal.
Související
-
Zpravodajská televize Euronews nakonec dodatek NBC nedostane, americká společnost z ní vycouvala
NBC chystá spolu se Sky novou zpravodajskou televizi NBC Sky World News a Euronews bude jejím přímým konkurentem.
-
Zpravodajský kanál Euronews má ze čtvrtiny ovládnout...
Podle zdroje blízkému jednání by se měla investice pohybovat okolo třiceti milionů amerických dolarů, v přepočtu tedy přibližně 765 milionů korun.