Německá veřejnoprávní televize Phoenix má nový vzhled, zvolila neobvyklé umístění loga
Trvalou součástí grafické výbavy stanice jsou také hodiny, které jsou nově umístěné do pravého dolního rohu obrazovky – dříve byly součástí loga.
Německá veřejnoprávní televize Phoenix, která je společným projektem ARD a ZDF, nasadila v minulém týdnu kompletně nový vizuál. Neobvyklé je také umístění loga, které se nyní skládá pouze ze samotného názvu programu. Identifikátor je umístěný do levého dolního rohu obrazovky. Pro stanici jde o velmi významný krok, redesign proběhl poprvé od roku 1997, tedy po 21 letech, co Phoenix odstartoval. Logo a textové prvky jsou zarovnány s centrální osou obrazovky, což má zároveň symbolizovat postoj kanálu coby vyváženého média.
Trvalou součástí grafické výbavy stanice jsou také hodiny, které jsou nově umístěné do pravého dolního rohu obrazovky – dříve byly součástí loga. Novou staniční barvou je „Petrol“ složená z odstínů modré a zelené, jako doplňkové jsou pak použity červené a žlutá. Phoenix se chce ke svým divákům s novou grafikou obrátit jako stanice s kvalitní publicistikou a dokumenty. Distribuční kanály se nadále nemění. V České republice je možné naladit program z družice Astra, satelitní pozice 19,2 stupně východně, a na omezeném území Čech také díky DVB-T a DVB-T2, kde je stanice dostupná ve vysokém rozlišení obrazu. Program je dostupný bez nutnosti použití dekódovací karty.
Související
-
Hudební kanál Classica s novým vizuálem, stal se součástí...
Nový majitel stanici převzal začátkem loňského roku. Do jeho portfolia například patří i hudební programy iConcerts, Brava nebo C Music TV.
-
VIDEO: Francouzská veřejnoprávní televize prošla kompletní...
Veřejnoprávní televize v oficiální zprávě pro média uvedla, že jde o výsledek dvouleté transformace, která měla za cíl usnadnit vstup instituce do plně digitální éry.
-
MTV Europe změnilo vizuál. Experimentální vzhled nahradilo...
Změna přišla po dvou a půl letech. Absence plnohodnotné české lokalizace však bohužel stále trvá.