Placené kanály Discovery Channel a Eurosport 1 začnou vysílat od příštího roku reklamu

Olympijské studio Eurosportu

Stanice Discovery Channel a TLC doposud vysílaly pouze předěly a vlastní upoutávky, Eurosport už reklamní bloky obsahoval, šlo ovšem o kampaně řízené mimo Českou republiku.

Placené tematické kanály Discovery Channel, TLC a Eurosport 1 začnou vysílat na jaře příštího roku reklamu. Oznámila to společnost atmedia, která je bude na tomto poli zastupovat. Kromě toho budou stanice zapojeny také do oficiálního elektronického měření sledovanosti. Ze zmíněných stanic doposud vysílal reklamu pouze Eurosport 1, šlo však o reklamní kampaně, které byly řízeny mimo Českou republiku. Discovery Channel a TLC vysílaly pouze upoutávky.

S novými stanicemi bude Atmedia od jara 2020 zastupovat celkem 28 tematických kanálů, „Nové stanice Eurosport 1, Discovery Channel a TLC potěší především ty zadavatele reklamy, kteří chtějí oslovit mladší diváky ve věku 25-44 let. Z vlastní zkušenosti víme, že je tato cílová skupina mezi inzerenty velmi oblíbenou a vyhledávanou,“ uvedla výkonná ředitelka Atmedia Michaela Vasilová. Stanice Eurosport 1 je z hlediska vysílání zajímavá také tím, že je vlastníkem práv na vysílání LOH v Tokiu v roce 2020.

Spustit audio
autor: Lukáš Polák

Související