Pražské Dance Rádio prošlo kompletní proměnou, má nový zvuk i logo

13. listopad 2017

Stanici vysílající v hlavním městě hned na dvou VKV frekvencích si denně naladí třináct tisíc lidí, týdně pak necelých třicet tisíc posluchačů.

V průběhu října a listopadu se dočkala pražská rozhlasová stanice Dance Rádio, jejímž provozovatelem je společnost Lagardère Active Česká republika, řadou významných změn. Proměnila se zejména hudební skladba, která reflektuje aktuální trendy na elektronické taneční scéně a změn se dočkala i vizuální podoba rádia včetně samotného loga stanice. Tým Dance rádia personálně posílil DJ Roxtar, vítěz národního finále Redbull 3style.

„Dlouhodobě jsme řešili, jak dodat Dance rádiu novou energii, a nyní přicházíme s novým konceptem. Ten se projeví jak v samotném programu stanice a zejména hudební dramaturgii, tak i v marketingové komunikaci. Věřím, že všechny tyto změny dopomohou Dance rádiu k tomu, aby se stalo volbou číslo jedna pro cílovou skupinu hudebních nadšenců a fajnšmekrů,“ konstatoval Michel Fleischmann, prezident společnosti Lagardere Active Česká republika, která dále provozuje například celoplošná rádia Frekvence 1 a Evropa 2.

„Snažili jsme se držet žánrovou pestrost v rámci elektronické hudby. Hrajeme největší hity od housu, deep housu, progressive, electro, d’n‘b, funky breakbeatu až po trance a tech house. Významnou roli hrají i kultovní interpreti z devadesátých let a roku 2000, například Groove Armada, Orbital, Leftfield, Daft Punk, Chemical Brothers a jejich singl Hey Boy, Hey Girl, kterým jsme se inspirovali v naší reklamní kampani,“ uvedla Lenka Maureryová, ředitelka Evropy 2 a Dance rádia, a doplnila: „Naše programové schéma též prošlo proměnou. Postavili jsme silnou odpolední show, upravili složení a časy oblíbených večerních šou, například Hardwell On Air, Armin van Buuren, Pete Tong a tak dále.“

autor: lukpo
Spustit audio