Prima Comedy Central se představila s novým vizuálem, změn doznalo i samotná logo stanice
Tematickou televizi provozuje společnost Viacom, ve vysokém rozlišení je k dispozici zdarma v pozemním vysílání DVB-T2 společnosti Digital Broadcasting.
Stanice Prima Comedy Central, jejímž provozovatelem je společnost Viacom Media Networks, dnes změnila poprvé svůj vizuál od doby, kdy působí na českém trhu, tedy od roku 2015. Proměnou prošla nejen grafická výbava programu, ale také samotné logo. Viacom si pro potřebu změny vizuálu nechal vyrobit i nové písmo Comedy Sans. Prima Comedy Central je v Česku součástí všech distribučních platforem, v DVB-T2 Přechodové síti 13 je dokonce k dispozici bezplatně ve vysokém rozlišení HD.
„Nová, modernější image kanálu nám pomůže sjednotit jeho vizáž napříč platformami – v televizi, na digitálních a sociálních sítích, živě na akcích, v rádiu, podcastech a tak dále,“ uvedl k rebrandingu László Szücs, vedoucí PR a komunikace ve společnosti Viacom. Diváci se podle jeho slov mohou dále těšit také na kompaktnější loga. Nový design kanálu připravili grafici společnosti Comedy Central ve spolupráci s newyorskou kreativní agenturou loyalkaspar. Vizuál stanice se měnil naposledy v roce 2011 a postupně ke změně dojde na všech trzích.
Související
-
Prima Comedy Central odstartovala ve vysokém rozlišení
Stanice doposud vysílala jak v placených službách tak i volně v DVB-T multiplexu 4 pouze ve standardní kvalitě obrazu.
-
Prima Comedy Central si v O2TV polepšila, posunulo se i Óčko...
Úprava programových pozici přichází krátce předtím, než operátor rozšíří nabídku o balíček Svět, zařadí Markízu International a do DVB-T uvede novou neplacenou tele...
-
Prima Comedy Central začíná vysílat lokální produkci,...
Každé pondělí se divákům představí tři až čtyři komici se svými premiérovými výstupy, ve kterých se opřou do aktuálních témat stejně jako do nadčasových problémů.