Projekt Naše čísla hrají přináší unikátní pohled na úspěšnost Českého rozhlasu
Český rozhlas představuje projekt Naše čísla hrají, který poprvé v historii rozhlasu ukazuje široké i odborné veřejnosti úspěšnost rozhlasového vysílání komplexně na všech distribučních kanálech. Uceleně interpretuje lineární poslechovost, on demand a online konzumaci audií a zároveň ukazuje Český rozhlas v celé šíři jeho služby – nejen jako mediální organizaci, ale také jako národní kulturní instituci.
„Kompletní údaje o poslechovosti, šíři a využívání našich služeb jsou pro nás nejenom důležitou zpětnou vazbou, ale také potvrzením, že nadále plníme úlohu mediální instituce s nezastupitelnou zpravodajskou, společenskou a kulturní rolí. Zveřejnění celkových i detailních dat je také dalším krokem k větší otevřenosti a transparentnosti Českého rozhlasu vůči jeho posluchačům,“ řekl generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral.
Čtěte také
Nová microsite www.nasecislahraji.cz přináší řadu nejrůznějších zajímavostí a faktů ze zákulisí Českého rozhlasu. Návštěvníci se dozvědí, kolik bylo za uplynulý rok připraveno rozhlasových her, jak dlouho by zabralo poslechnout si všechny četby na pokračování, kolik posluchačů pravidelně ladí rozhlasové stanice nebo na co je vynaložena největší část rozhlasového rozpočtu.
Zveřejněna jsou čísla o dosahu rozhlasového vysílání, online služeb i on demand obsahu stanic. Ústředním produktem projektu jsou infografiky, které přinášejí celkový pohled na financování a distribuci Českého rozhlasu, širokou škálu jeho unikátní tvorby a charitativní aktivity Nadačního fondu Českého rozhlasu.
Čtěte také
O Českém rozhlase
Český rozhlas je moderní institucí, která po celou dobu své existence stojí v čele kulturního i technického pokroku, je lídrem v oblasti digitálního vysílání a poskytuje pro všechny věkové i zájmové skupiny posluchačů informace, zábavu i poučení.
Pod jeho křídly působí Symfonický orchestr Českého rozhlasu, Dětský pěvecký sbor, Dismanův rozhlasový dětský soubor a řada malých hudebních uskupení. V prostorách Galerie Vinohradská 12 jsou pravidelně pořádány výstavy obrazů, fotografií i grafik.
Související
-
„Covidová doba“ svědčí zpravodajským stanicím, daří se Radiožurnálu i Plusu
Vlajkovou loď Českého rozhlasu si denně naladí 915 tisíc posluchačů. Ukázaly to aktuální výsledky měření poslechovosti Radiprojekt.
-
Radiožurnál je jedničkou na trhu, Český rozhlas výrazně posílil
Český rozhlas Radiožurnál se stal s náskokem nejposlouchanějším rádiem, významně posílila i pozice Českého rozhlasu na rádiovém trhu.
-
Český rozhlas získal vysílací licenci pro olympijské hry 2022 a 2024, nabídne je i Radiožurnál Sport
Český rozhlas nabídne sportovní vysílání ze zimních olympijských her 2022 v Pekingu i letní olympiády 2024 v Paříži v plném rozsahu.