Provozovatel O2TV se omluvil zákazníkům za opětovné výpadky, objevily se zejména ve večerní špičce
Podle operátora stávající situace nijak nesouvisí s nabídkou vybraných programů za korunu.
Provozovatel O2TV, společnost O2 Czech Republic, se zákazníkům omluvil za výpadky služby, ke kterým opět došlo v uplynulých dnech. V e-mailu, v němž je podepsán Richard Siebenstich, ředitel služeb pro domácnosti a firmy, se píše, že k výpadkům došlo zejména ve večerní špičce, kdy se systémy O2 dostávají pod vysokou zátěž, což může vést k dočasné nedostupnosti. Podle operátora stávající situace nijak nesouvisí s nabídkou vybraných programů za korunu.
„V posledních dnech naši zákazníci využívají služby O2 výrazně více, než je běžné. Jsme rádi, že můžeme lidem pomáhat zůstat v kontaktu se svými blízkými a zpříjemňovat jim tak těžké časy. Bohužel ne vždy dokážeme velký zájem plně uspokojit, a proto jste se mohli v uplynulých dnech setkat s problémy se sledováním O2TV,“ napsal v e-mailu zákazníkům Siebenstich.
Zatímco v minulosti docházelo k pádu služby zejména při atraktivních sportovních přenosech, vzhledem k současné situaci jsou nyní její exkluzivní kanály bez živě vysílaných pořadů.
Související
-
O2 TV rostla v posledním kvartálu 2019 i přes medializované výpadky, pomohl jí přechod na DVB-T2
Telekomunikační firma dosáhla 443 tisíc klientů, kteří využívají její internetovou televizi, případně některý z balíčku O2 TV Sport Pack online a O2 TV HBO a Sport Pack.
-
Co způsobuje časté výpadky O2 TV? Operátor se konkrétním otázkám opět vyhnul
Podle oslovených telekomunikačních expertů nezvládá tato služba v krizových chvílích nápor klientů.
-
O2 TV postihly další výpadky. Operátor věří, že super duel Slavia – Barcelona proběhne bez problémů
Operátor podle oficiálního vyjádření pro portál Digitální rádio provedl sérii zátěžových testů, které potvrdily funkčnost služby při extrémní zátěži.