Provozovatel O2TV se omluvil zákazníkům za opětovné výpadky, objevily se zejména ve večerní špičce

O2TV set-top box s podporou Ultra HD

Podle operátora stávající situace nijak nesouvisí s nabídkou vybraných programů za korunu.

Provozovatel O2TV, společnost O2 Czech Republic, se zákazníkům omluvil za výpadky služby, ke kterým opět došlo v uplynulých dnech. V e-mailu, v němž je podepsán Richard Siebenstich, ředitel služeb pro domácnosti a firmy, se píše, že k výpadkům došlo zejména ve večerní špičce, kdy se systémy O2 dostávají pod vysokou zátěž, což může vést k dočasné nedostupnosti. Podle operátora stávající situace nijak nesouvisí s nabídkou vybraných programů za korunu.

E-mail, který obdrželi klienti O2TV v souvislosti s výpadky služby

„V posledních dnech naši zákazníci využívají služby O2 výrazně více, než je běžné. Jsme rádi, že můžeme lidem pomáhat zůstat v kontaktu se svými blízkými a zpříjemňovat jim tak těžké časy. Bohužel ne vždy dokážeme velký zájem plně uspokojit, a proto jste se mohli v uplynulých dnech setkat s problémy se sledováním O2TV,“ napsal v e-mailu zákazníkům Siebenstich.

Zatímco v minulosti docházelo k pádu služby zejména při atraktivních sportovních přenosech, vzhledem k současné situaci jsou nyní její exkluzivní kanály bez živě vysílaných pořadů.

Spustit audio

Související