Radiožurnál Sport se díky novému zpracování Radioprojektu dostal přes 50 tisíc posluchačů
Po téměř 20 letech došlo k významné změně metodiky výzkumu poslechovosti rádií Radioprojekt. Od 2. pololetí 2024 jsou výsledky získávány na základě tzv. hybridních dat, která propojují zaběhnutou metodu telefonického deklarativního dotazování s elektronickým pasivním měřením (adMeter).
Čtěte také
Nově zveřejněné výsledky Radioprojektu za 3. a 4. kvartál 2024 potvrzují silnou pozici Českého rozhlasu na trhu s více než čtvrtinovým podílem (27 %) a týdenním dosahem 3,468 milionu posluchačů.
„Nový Radioprojekt považujeme za výrazný krok směrem k elektronickému měření poslechovosti, které bude s ohledem na naši multiplatformní distribuci rozhlasového obsahu a digitální dobu nezbytností. Pro Český rozhlas je zpráva o výrazně vyšším týdenním dosahu našeho vysílání jenom dalším potvrzením nezastupitelné role veřejnoprávního rozhlasu na mediálním trhu,“ uvedl generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral.
Čtěte také
ČRo Radiožurnál zůstal nejposlouchanější stanicí v ČR s 800 tisíci denních posluchačů, přičemž její týdenní dosah se navýšil na 1 milion 877 tisíc posluchačů. Výrazně lepší výsledky přinesl nový RP i publicistické stanici mluveného slova ČRo Plus se 154 tisíci posluchačů denně a 400 tisíci týdně. Vyšší poslechovost v nových datech registrujeme i u Radiožurnálu Sport s 55 tisíci denních a 227 tisíci týdenních posluchačů.
Dařilo se i programové stanici ČRo Dvojka, která má nově 328/896 tisíc posluchačů denně/týdně.
Týdenní dosah vysílání regionálních stanic ČRo překročil nově jeden milion (1,114 milionu), denní poslech je nyní 401 tisíc osob.
Související
-
Radiožurnál Sport nabídne přes tisícovku sportovních přenosů, Rádio Junior nového Hajaju
Český rozhlas chystá pro rok 2025 bohatou nabídku programů na svých digitálních stanicích.
-
Radiožurnál Sport posílil svou pozici, překročil hranici 40 tisíc posluchačů
Sportovní stanice jako jedno z lákadel digitálního vysílání se Českému rozhlasu vyplatila.
-
Radiožurnál Sport může být v EU inspirací pro spuštění dalších digitálních rádií s touto tematikou
Na počátku října proběhl v Ženevě 35. sportovní kongres pořádaný Evropskou vysílací unií (EBU), který se zaměřil na aktuální trendy v oblasti sportovních médií.