Rozhlasové stanice Jazz a D-Dur s novou kampaní v pražském metru a na sociálních sítích
Digitální stanice Jazz a D-Dur dostaly nový kabát a vyrazily s ním do pražského metra. Do 30. listopadu budete moci nejen v podzemí potkat novou vizuální kampaň stanic s originálním konceptem "Hudba je součástí vaší DNA"
Čtěte také
Co je na kampani speciálního?
Nápad propojit genetický kód s hudebním světem - a výsledek stojí za to. Minimalistický design si pohrává s DNA šroubovicí a elegantně říká to, co všichni víme - že klasika a jazz nejsou jen žánry, ale jsou součástí našeho kulturního DNA.
"Už na nejstarších jeskynních malbách jsou zachyceni lidé s hudebními nástroji. Hudba je součástí všech etap naší civilizace. Máme ji v krvi. Naše stanice D-dur a Jazz podávají 24 hodin denně svědectví o tom, k jaké dokonalosti a kráse hudební umění dospělo. Naše kampaň zve k poslechu všechny, kteří si tyto vzrušující zážitky nechtějí nechat ujít," říká k tomu Lukáš Hurník, šéfredaktor obou stanic.
Čtěte také
Kde všude kampaň potkáte?
- V pražském metru
- Na sociálních sítích
Sdílejte s námi!
Nebojte se kampaň sdílet i na svých sociálních sítích - čím více lidí se dozví o našich digitálních hudebních stanicích, tím lépe. Víte o někom, kdo by ocenil kvalitní jazz nebo klasiku? Řekněte mu o našich stanicích - koneckonců, dobrá hudba je v DNA každého z nás!
Související
-
Šéfredaktor hudebních stanic ČRo D-dur a Jazz Lukáš Hurník v Klubu Rádia Junior
Lukáš Hurník vypráví o poslouchání vážné hudby, prozradí i to, proč se jí říká “vážná”. Moderuje Jana Rychterová.
-
Český rozhlas D-dur se představuje novým spotem
Režisér Jakub Jurásek natočil pro D-dur nový videospot s cílem přivést diváka k poslechu klasické hudby.
-
Osm hodin s jedním hostem: ČRo Jazz spustil nový pořad
Digitální stanice Český rozhlas Jazz spustila od 14. září nový pořad „Den s…“.