Rozhlasové stanice Jazz a D-Dur s novou kampaní v pražském metru a na sociálních sítích

29. listopad 2024

Digitální stanice Jazz a D-Dur dostaly nový kabát a vyrazily s ním do pražského metra. Do 30. listopadu budete moci nejen v podzemí potkat novou vizuální kampaň stanic s originálním konceptem "Hudba je součástí vaší DNA"

Čtěte také

Co je na kampani speciálního?

Nápad propojit genetický kód s hudebním světem - a výsledek stojí za to. Minimalistický design si pohrává s DNA šroubovicí a elegantně říká to, co všichni víme - že klasika a jazz nejsou jen žánry, ale jsou součástí našeho kulturního DNA.

"Už na nejstarších jeskynních malbách jsou zachyceni lidé s hudebními nástroji. Hudba je součástí všech etap naší civilizace. Máme ji v krvi. Naše stanice D-dur a Jazz podávají 24 hodin denně svědectví o tom, k jaké dokonalosti a kráse hudební umění dospělo. Naše kampaň zve k poslechu všechny, kteří si tyto vzrušující zážitky nechtějí nechat ujít," říká k tomu Lukáš Hurník, šéfredaktor obou stanic.

Čtěte také

Kde všude kampaň potkáte?

  • V pražském metru
  • Na sociálních sítích

Sdílejte s námi!

Nebojte se kampaň sdílet i na svých sociálních sítích - čím více lidí se dozví o našich digitálních hudebních stanicích, tím lépe. Víte o někom, kdo by ocenil kvalitní jazz nebo klasiku? Řekněte mu o našich stanicích - koneckonců, dobrá hudba je v DNA každého z nás!

autor: Silvie Ulrichová
Spustit audio

Související