Šlágr TV neprodám, odmítá spekulace z mediálního trhu její majitel Karel Peterka

15. březen 2016

„Se zájemci jsme se zasekli vždy na tom, že ode mě chtěli stoprocentní podíl,“ řekl Digitálnímu rádiu Peterka.

Hudebník a majitel televize Šlágr Karel Peterka vyvrátil webu Digitální rádio informaci, že by tato stanice byla na prodej. Reagoval tak na zprávy, které se k naší redakci donesly od dvou na sobě nezávislých zdrojů a již několik měsíců jsou předmětem spekulací české mediální krajiny. „Rozhodně to není pravda. Šlágr TV je moje dítě a přece bych neprodal svoje dítě. Je to nesmysl,“ konstatoval Peterka. Digitálnímu rádiu nicméně přiznal, že potencionální zájemci se okolo televize skutečně „točili“, nechtěl být ale v tomto směru konkrétnější. Podle našich informací měl o stanici zájem i majitel skupiny Empresa Media Jaromír Soukup, která vlastní mimo jiné podobně laděnou televizi Barrandov Muzika.

„Se zájemci jsme se zasekli vždy na tom, že ode mě chtěli stoprocentní podíl, a to jsem já odmítl,“ uvedl Karel Peterka s tím, že by byl ochoten akceptovat určitý vstup finančního partnera. Jedním ze subjektů, s nímž Peterka jednal, byla i slovenská mediální skupina JOJ, která byla provozovatelem podobně orientovaného programu, stanice Senzi TV. Jednání ale nakonec nevedla k oboustranné dohodě. Případné „plácnutí si“ mezi Šlágrem a JOJ Media House by bylo výhodné pro obě strany, protože každá by se dostala k hudební tvorbě z druhé země a vznikl by tak skutečný česko-slovenský kanál s lidovou hudbou. Majitel Šlágru nicméně spekulace uzavírá: „Nemám v úmyslu něco vytvářet, abych to pak prodal.“

autor: lukpo
Spustit audio