Streamingová služba Plex přebírá roli komerčních kanálů, divákům nabízí zábavu s reklamou zdarma

27. srpen 2021

Řada firem vidí ve streamovaném videu budoucnost. Multimediální platforma Plex již delší dobu staví na několika pilířích, hlavním cílem je však nabídka videa doplněného inzercí, tzv. AVOD model. Uživatelům v Česku nabízí částečnou lokalizaci v podobě menu, popisky zůstávají v angličtině.

Multimediální platforma Plex nabízí svým uživatelům bezplatnou nabídku filmů, desítky televizních kanálů doplněných reklamou, přehrávání hudebních souborů, podporu služby Tidal a pochopitelně i podporu médií v domácí síti. Tyto přednosti dělají z této knihovny předního hráče na poli bezplatné domácí zábavy. Zahraniční konkurence je však velká a právě AVOD model vidí Plex jako ideální model se zkušenými manažery v čele.

„Plex vždy stavěl na spolehlivé technologii se zaměřením na všechny typy obsahu včetně naší reklamní platformy," uvedl tento týden Keith Valory, generální ředitel společnosti Plex, a doplnil: „Nyní máme nejen správnou technologickou páteř, ale také dobře vybavený obchodní tým. Zaměříme se na to, abychom byli nejlepším možným partnerem značek a budeme i nadále podporovat inovace a vyvíjet transparentní řešení.“

Globální streamovací platforma nabízí tisíce bezplatných filmů a televizních pořadů na vyžádání a desítky volně dostupných televizních kanálů. Plex uzavřela partnerství s některými z předních společností v oblasti zábavy, jako jsou například Intercap a Kleiner Perkins, která je jedinou službou umožňující uživatelům integrovat do nabídky vlastní mediální sbírky s neustále rostoucí knihovnou bezplatné zábavy třetích stran.

autor: lukpo
Spustit audio

Související