Streamingová služba SkyShowtime dorazí do Česka příští rok, zkombinuje obsah řady značek
Do České republiky, na Slovensko a dalších zemí střední a východní Evropy dorazí v průběhu příštího roku nová streamingová služba SkyShowtime. Jak již název napovídá, zkombinuje v sobě obsah řady značek, jako jsou Sky, NBCUniversal, Universal Pictures, Peacock, Paramount+, Showtime, Paramount Pictures a Nickelodeon.
Široká nabídka služby má za cíl oslovit všechny typy diváků díky obsahu napříč nejrůznějšími žánry od dramat, dětských a rodinných titulů, slavných franšíz a premiérových filmů po lokální tvorbu, dokumenty a mnoha dalšího.
SkyShowtime nabídne více než 10 tisíc hodin obsahu od tvůrců z celého světa. Nová služba přinese každý měsíc zbrusu nové pořady, premiérové filmy či televizní seriály, které doplní knihovna časem prověřených šlágrů televizní i filmové tvorby. Nebude chybět ani obsah pro děti a rodiny.
„Spuštění služby SkyShowtime nám přináší unikátní možnost využít naše globální zdroje obsahu k vytvoření skutečně silné a přitažlivé streamingové nabídky, to vše v poměrně krátkém časovém horizontu a ve velkém rozsahu, navíc se strategicky rozloženými investicemi,“ uvedl při této příležitosti Raffaele Annecchino, prezident a výkonný ředitel společnosti ViacomCBS Networks International.
„V kombinaci s naším nedávno oznámeným partnerstvím služby Paramount+ s platformou Sky ve Spojeném království, Itálii a Německu představuje SkyShowtime unikátní příležitost urychlit náš růst na mediálním trhu a možnost přispět k budování naší vedoucí pozice mezi SVOD službami v Evropě,“ doplnil Annecchino.
„Naše nová streamovací služba SkyShowtime nabídne kombinaci toho nejlepšího ze Spojených států a Evropy, ikonické značky a světově proslulou zábavnou tvorbu milionům zákazníků na více než dvaceti nových trzích po celé Evropě,“ konstatovala Dana Strong, generální ředitelka mediální skupiny Sky.
Související
-
Streamingová služba Paramount+ se nezalekla Netflixu ani HBO MAX, chystá masivní investice
Společnost ViacomCBS se staví do ostrého souboje se svými konkurenty v podobě Netflixu, HBO MAX a dalších streamingových služeb.
-
Majitel stanice Paramount Network si připravuje v Česku půdu pro příchod vlastní streamingové služby
Společnost ViacomCBS, majitel placených televizí MTV a Paramount Network, chystá expanzi vlastní streamingové služby Paramount+ na mezinárodní úrovni.
-
Vlastník kanálů MTV a VH1 vstoupí na trh streamovacích služeb se značkou Paramount+
V nepřeberném množství podobných služeb chce společnost oslovit budoucí zákazníky pestrou nabídkou obsahu. V nabídce nemají nově chybět ani zpravodajské nebo zábavní pořady