Streamovací reality show služba Hayu prošla redesignem, to nejdůležitější jí však stále chybí
Rok po spuštění v České republice prošla streamingová služba Hayu redesignem. Používá nejen nové barvy, ale změnilo se také její logo. Online platforma je určená výhradně těm zájemcům, kteří cíli na americká reality show, z nichž pravděpodobně nejznámější je Držte krok s Kardashians. Ani po roce působení na našem trhu nemá služba českou lokalizaci.
Hayu používá nový font písma a změnila se i jeho podoba. Služba prošla v uplynulých přibližně dvou týdnech výrazným redesignem, tedy proměnou grafiky. Každá sekce dostala vlastní barevnou dlaždici, kategorie je tak možné od sebe snadno odlišit. Grafiku aplikace lze označit za čistou, orientace je velmi snadná. Pro zájemce o americké reality show jde o velmi zajímavou alternativu ke službám působícím na našem trhu, bohužel pouze v angličtině.
Služba stojí 129 korun/měsíc, případně ji lze pořídit za zvýhodněnou cenu 1150 korun/rok. Platforma působí oficiálně v České republice a její expanze byla potvrzena začátkem loňského roku tiskovou zprávou. Provozovatelem služby je společnost NBCUniversal. Na českém trhu provozuje tato firma lokalizovanou verzi kanálu E! Entertainment, kterou má v nabídce z velkých hráčů Nej.cz. Pořady E! jsou právě ve službě Hayu zastoupeny.
Související
-
Společnost NBCUniversal chce zvýšit zásah své streamingové služby hayu, spustila LG aplikaci
Ve stínu známých streamovacích služeb jako jsou Netflix, HBO GO, Apple+ a další funguje v Česku řada dalších online platforem, které se snaží více či méně úspěšně oslovit.
-
Streamingová služba hayu plná reality show chce dohnat absenci češtiny pokrytím chytrých zařízení
V České republice prakticky neznámá streamingová služba hayu, která cílí výhradně na milovníky amerických reality show, v posledních měsících zapracovala na dostupnosti.
-
V Česku je dostupná streamovací služba Hayu, cílí výhradně na fanoušky reality show
Společnost NBCUniversal zpřístupnila od dnešního dne svou mezinárodní streamingovou službu Hayu, která cílí výhradně na diváky reality show, také v České republice.