T-Mobile: Zákazníky na novou TV službu překlápíme postupně. 95 procent problémů vyřeší reset přijímače

4. srpen 2020

Operátor naší redakci sdělil, že termín 24. července byl zvolen proto, aby si zákazníci vyměnili své přijímače včas. Firma předpokládá, že na nové prostředí přejdou zákazníci do konce tohoto měsíce.

Televizní služba společnosti T-Mobile prochází v těchto dnech a týdnech důležitou proměnou. Klienti T-Mobile TV jsou postupně překlápění do nového prostředí a musí se naučit ovládat službu jinak, než byli zvyklí. Spolu s tím souvisí i výměna přijímačů v případě, že zákazníci měly původní set-top boxy Arris. Tito klienti měli buďto na výběr z novějšího modelu této značky, případně boxu Kaon, který již podporuje i formát Ultra HD/4K. Přesto, že zákazníci měli původně na výměnu do pátku 24. července, termín nakonec nebyl definitivní.

„Stávající uživatelé T-Mobile televize jsou na platformu převáděni postupně v jednotlivých vlnách, přičemž všichni zákazníci by měli být převedeni do konce srpna letošního roku. Datum 24. července jako termín pro výměnu set-top boxu bylo zvoleno záměrně, aby do konce srpna si stihli všichni zákazníci vyměnit svůj set-top box. Teprve po výměně set-top boxů jsou zákaznici zařazováni do jednotlivých migračních vln,“ uvedl pro redakci portálu Digitální rádio Jiří Janeček z tiskového oddělení společnosti T-Mobile.

Čtěte také

Výměnu přijímačů ovšem doprovázely určité nejasnosti, jak potvrzují například členové facebookové skupiny T-Mobile TV – diskusní platforma. Zákazníci se například na některých pobočkách dozvěděli, že nové set-top boxy Kaon, pokud o ně mají zájem, budou moci získat až po migraci T-Mobile na nové prostředí, což bylo právě po datu 24. července. Na některých prodejnách ale klienti operátora získali tyto přijímače ještě před zmíněným termínem. Zaměstnanci na pobočce jako důvod většinou udávali, že 4K boxy Kaon není možné vydat s předstihem, protože to interní systém operátora nedovolí.

Řada zákazníků si pak ve veřejných diskusních stěžuje, že přechod na novou platformu pro ně znamenal komplikace, zejména si museli zvyknout na nové ovládání a přijímač se leckdy choval nestandardně, například „zamrzal“, případně na některé povely nereagoval apod. Podle Jiřího Janečka z T-Mobilu ale tyto problémy rozhodně tak závažné nejsou. „Co se týče komentářů na sociálních sítích, 95 % problémů pomůže vyřešit reset set-top boxu do továrního nastavení,“ konstatoval Janeček a doplnil: „Práce na nové platformě stále probíhají, ať už se jedná o její další vylepšování či „opravy“ chyb.“

autor: lukpo
Spustit audio

Související