Veřejnoprávní televize 3sat nasadí nový vizuál, změny se dočká i samotné logo stanice

25. leden 2019

Program si získal mezi českými diváky jméno zejména díky pravidelným silvestrovským koncertům. K dispozici je v pozemním vysílání, na satelitu Astra i u vybraných operátorů.

Stanice 3sat, která vzniká ve spolupráci veřejnoprávních televizí z Německa, Rakouska a Švýcarska, představí v úterý 5. února svým divákům zcela nový vizuál. Proměnou projde i samotný identifikátor stanice. Logo se nově bude skládat ze tří částí. Identifikátor bude nadále připomínat spojení tří veřejnoprávních médií, upustí však od dosavadního fontu „Gill Sans“, který byl využíván od samotného zahájení vysílání. Zachována zůstává i červená barva loga.

Nové logo stanice 3sat platné od 5. února 2019

„Nové logo 3sat je součástí evolučního vývoje. Nový identifikátor zvýrazní podstatu značky 3sat,“ uvedl při této příležitosti marketingový ředitel ZDF Thomas Grimm. Nový vizuál má symbolizovat jasnou pozici 3sat na mediálním trhu a představit ho jako sympatický a snadno přístupný kulturní a vědecký program pro diváky v Německu, Rakousku a Švýcarsku. Stanice je v Česku dostupná díky přeshraničnímu příjmu terestrických vysílačů od našich západních sousedů, na satelitu Astra a u vybraných kabelových operátorů (UPC).

autor: lukpo
Spustit audio

Související