Veřejnoprávní televize 3sat nasadí nový vizuál, změny se dočká i samotné logo stanice
Program si získal mezi českými diváky jméno zejména díky pravidelným silvestrovským koncertům. K dispozici je v pozemním vysílání, na satelitu Astra i u vybraných operátorů.
Stanice 3sat, která vzniká ve spolupráci veřejnoprávních televizí z Německa, Rakouska a Švýcarska, představí v úterý 5. února svým divákům zcela nový vizuál. Proměnou projde i samotný identifikátor stanice. Logo se nově bude skládat ze tří částí. Identifikátor bude nadále připomínat spojení tří veřejnoprávních médií, upustí však od dosavadního fontu „Gill Sans“, který byl využíván od samotného zahájení vysílání. Zachována zůstává i červená barva loga.
„Nové logo 3sat je součástí evolučního vývoje. Nový identifikátor zvýrazní podstatu značky 3sat,“ uvedl při této příležitosti marketingový ředitel ZDF Thomas Grimm. Nový vizuál má symbolizovat jasnou pozici 3sat na mediálním trhu a představit ho jako sympatický a snadno přístupný kulturní a vědecký program pro diváky v Německu, Rakousku a Švýcarsku. Stanice je v Česku dostupná díky přeshraničnímu příjmu terestrických vysílačů od našich západních sousedů, na satelitu Astra a u vybraných kabelových operátorů (UPC).
Související
-
Silvestrovské koncerty stanice 3sat letos potěší Norah Jones, Coldplay, U2 a řadou dalších
Německo-jazyčná veřejnoprávní televize má na našem trhu velké pokrytí. Čeští diváci ji mohou sledovat několika způsoby, a to dokonce i ve vysokém rozlišení.