Český rozhlas D-dur se představuje novým spotem
Režisér Jakub Jurásek natočil pro digitální stanici nový videospot s cílem přivést diváka k poslechu klasické hudby. D-dur je vedle dalších programů mj. součástí rozhlasového multiplexu ČRo DAB+.
Spot cílí konkrétně na pořad Klasika na dosah, kterým chce k poslechu nalákat nové posluchače. Název Klasika na dosah je současně i sloganem. Na stanici D-Dur můžete poslouchat neomezeně pečlivě vybraný program klasické hudby, bez reklam a jiných rušivých prvků.
Ve spotu účinkuje mim, dramaturg a pedagog Adam Halaš. Tématy jsou: Elegance, pestrost, přeměna a odkaz k poslechu na DAB rádiu.
Hudební složky se chopil sám šéfredaktor Lukáš Hurník, který dodává:
„O stanici D-dur stále ještě spousta lidí neví. Je to stanice pro hudební fajnšmekry, ale i pro ty, kteří svou cestu ke klasice teprve hledají, nebo si jen chtějí pustit něco příjemného v autě. Spot chce naznačit, že mají krásnou klasickou hudbu všude na dosah. Hudba, ke spotu specielně zkomponovaná, ukrývá i něklik citací skladeb velkých mistrů.“
Související
-
Digitální stanice D-dur slaví 15. narozeniny
Stanice Český rozhlas D-dur začala vysílat 1. května 2005 v 8:00.
-
Hudební pojmy na vlastní uši - nová interaktivní stránka stanice D-dur
Klasika na dosah je program stanice D-dur pro ty, kteří hledají svou cestu ke klasické hudbě. Teď má novou, interaktivní webovou stránku.
-
Klasika na přání: Stanice D-dur nabízí na webu bohatou databázi obsahu
Co si z programu D-dur můžete poslechnout ihned, bez čekání na čas vysílání? Už je toho docela dost.