Al Jazeera prohloubila spolupráci s Googlem, posílí na poli on-line obsahu

22. květen 2017

Skupina se chce dále soustředit na pole mobilních platforem, protože její publikum už působí právě zde z více než 70 %.

Katarská mediální síť Al Jazeera, do níž patří mimo jiné v České republice působící stejnojmenná zpravodajská televize, oznámila v uplynulých týdnech uzavření globálního partnerství s americkou společností Google. Vysílatel tak bude moci využívat řady technologických řešení, které může uplatnit v oblasti vysílání. Půjde mimo jiné i o vývoj mobilních aplikací a dále novinek, jež lze uplatnit na poli digitální žurnalistiky.

Al Jazeera už úspěšně spolupracovala s Googlem v minulosti. Díky propojení s YouTube a Google Newsstand dosáhla více než dvou milionů předplatitelů. Al Jazeera se chce dále soustředit na pole mobilních platforem, protože její publikum už působí právě zde z více než 70 %. Cílem je nejen udržet publikum u značky katarské mediální skupiny, ale také růst na poli videa a maximalizovat výnosy v oblasti reklamy. V neposlední řadě mají nástroje společnosti Google napomáhat v práci také novinářům Al Jazeery.

autor: lukpo
Spustit audio