Belgická DAB+ kampaň zdůrazňuje nezbytnou roli rozhlasu v současné době
Posluchač se nemusí díky DAB+ připojovat k internetu, ať už pevného, tak i mobilního. Náklady na příjem signálu jsou tak kromě pořízení samotného rádia prakticky nulové.
Reklamní a marketingová kampaň, kterou společně spustily jak belgické veřejnoprávní, tak i komerční stanice, zdůrazňuje nepostradatelnou roli rozhlasového vysílání v současné době. Kampaň však jako hlavní komunikační prostředek zdůrazňuje DAB+, technologii, která může přinést bohatší programovou nabídku, zvukovou kvalitu i další výhody. Posluchač se nemusí díky DAB+ připojovat k internetu, ať už pevného, tak i mobilního. Náklady na příjem signálu jsou tak kromě pořízení samotného rádia prakticky nulové.
„Žijeme v těžkých dobách, pro mnoho z nás v obtížném a bolestivém období. Chceme, aby si posluchači pamatovali, že rádio je tu pro každého, aby ho mohlo správně informovat, ale také ho dobře bavilo. Lidé nejsou sami. Všichni moderátoři, novináři, technici, je to doslova armáda lidí, každý den pracují, aby jim pomohli projít tímto obtížným obdobím,“ uvedl Eric Adelbrecht, generální ředitel společnosti myRadio.be, která za kampaní stojí. Základním sdělením kampaně je dostupnost rádia jako média pro kohokoliv.
Související
-
Belgický spot vysvětluje výhody digitálního rádia DAB+
V přibližně dvouminutovém promu se posluchač dozví o tom, co je slideshow nebo jaká je programová nabídka multiplexů.