Český rozhlas propaguje největší sportovní svátek kampaní Poslouchej olympiádu kdekoli!
Od 4. do 20. února bude v čínském Pekingu probíhat zimní olympiáda, kterou Český rozhlas využije také k propagaci čistě digitální stanice Radiožurnál Sport. Tematický okruh je k dispozici v multiplexu ČRo DAB+ pro přibližně 95 procentu populace.
Posledním lednovým dne odstartovala reklamní kampaň Českého rozhlasu k olympiádě s hlavním sdělením „Poslouchej olympiádu kdekoli.“ Jejími tvářemi se stali biatlonistka Markéta Davidová a hokejista David Krejčí. Grafika se postupně objeví na venkovních nosičích, v tištěné reklamě a online včetně sociálních sítí, kde jsou připraveny zároveň soutěže o digitální DAB+ rádia a červená bezdrátová sluchátka Panasonic.
Dění z olympijských her s bohatým informačním servisem mohou naladit posluchači zejména na čistě stanici Radiožurnál Sport. Jde o první, čistě digitální a navíc celoplošné tuzemské rádio se zaměřením právě na sport. „Dvojka“ Radiožurnálu patří k velkým lákadlům tuzemského DAB+, posluchači zde totiž mohou poslouchat i přímé přenosy, které se v televizním prostředí odehrávají výhradně v placených nabídkách.
Související
-
Hvězdná posila Radiožurnálu Sport: moderátorský tým doplňuje Jiří Ježek
Stanice Českého rozhlasu Radiožurnál Sport rozšiřuje svoji redakci.
-
Radiožurnál a Radiožurnál Sport nabídnou kompletní pokrytí olympijských her v Pekingu
Olympioniky v čínském hlavním městě Pekingu čekají celkem 102 soutěže v 15 sportech. Buďte s Radiožurnálem a Radiožurnálem Sport u toho!
-
Radiožurnál Sport startuje letní kampaň „Poslouchej sport“
První sportovní stanice v Česku Radiožurnál Sport spouští 1. července reklamní kampaň „Poslouchej sport“.