Digitální Rádio Junior má stejnou denní poslechovost jako privátní Radio Zet
Oproti předchozímu měření ztratila stanice polovinu publika. V týdenních datech je na tom zpravodajský okruh o něco lépe.
Digitální okruh Českého rozhlasu Rádio Junior dosáhl v aktuálních číslech Radioprojektu za první a druhý kvartál letošního roku stejného výsledku jako Radio Zet patřící do skupiny Lagardère Active ČR. Obě stanice jsou přitom, co se distribuce týká, v naprosto odlišné situaci. Zatímco Rádio Junior se musí spolehnout pouze na výhradně digitální kanály, Zet v minulosti zdědilo VKV síť po dnes již neexistujícím Rádiu Česko po celé republice.
Radio Zet kleslo v aktuálním Radioprojektu pod kritickou hranici deseti tisíc posluchačů a aktuálně ji ladí denně jen sedm tisíc lidí. Oproti předchozímu měření ztratila stanice polovinu publika. V týdenních datech je na tom zpravodajský okruh o něco lépe. Tady ho ladí 40 tisíc lidí. Úspěšným okruhem mluveného slova zaměřeným na aktuální publicistiku je naopak Český rozhlas Plus. Ten, jak již web Digitální rádio informoval, ladí denně 76 tisíc lidí a týdně dokonce 120 tisíc posluchačů. Podle zákulisních informací není vyloučeno, že by projekt Radia Zet coby rozhlasové stanice, mohl skončit.