Discovery potvrzuje další obří akvizicí pozici lídra na poli placené televizní zábavy

7. březen 2018
Logo dokumentární stanice Discovery Channel

Široké programové portfolio má být atraktivní nejen pro diváky, ale také pro řadu potenciálních zájemců na poli reklamy.

Společnost Discovery Communications známá nově pouze pod prostým označením Discovery, dokončila obří akvizici firmy Scripps Networks Interactive, která je vlastníkem stanic Food Network, Travel Channel nebo Fine Living působících také v České republice a na Slovensku. Z Discovery se tak stává lídr na pozici placené televizní zábavy – vlastní již všechny kanály pod hlavičkou Discovery a také panevropskou značku Eurosport.

„Jde o další významný milník pro společnost Discovery, protože se stáváme mediální společností s nejdůvěryhodnějším portfoliem značek na celém světě,“ konstatoval David Zaslav, prezident a generální ředitel společnosti Discovery. Široké programové portfolio má být atraktivní nejen pro diváky, ale také pro řadu potenciálních zájemců na poli reklamy. Úprava názvu společnosti na Discovery má být odrazem jejího primárního zájmu, což je vyprávění příběhů, které si oblíbí celé generace. Někdejší webová prezentace Scripps už je v tuto chvíli přesměrována na portál https://corporate.discovery.com/.

Spustit audio
autor: Lukáš Polák
  • Televize