Do Česká míří dvě nové hudební televize

29. říjen 2018

LaLa TV na způsob kdysi populárních Zpívánek začne v prvním čtvrtletí vysílat pro nejmenší diváky v ČR a na Slovensku, Senzi TV s nabídkou českých interpretů je zaměřená naopak na starší ročníky.

Na začátku příštího roku začnou v Česku vysílat dvě nové placené hudební stanice. LaLa TV na způsob kdysi populárních Zpívánek začne v prvním čtvrtletí vysílat pro nejmenší diváky v ČR a na Slovensku, Senzi TV s nabídkou českých interpretů je zaměřená naopak na starší ročníky. Uvedla to společnost Axocom, která oba kanály bude v Česku distribuovat.

"Dětský segment na českém trhu dlouhodobě nabízí potenciál k růstu. Malí diváci patří totiž mezi ty nejvěrnější. Navíc v počtu zhlédnutí na internetu patří interpreti pro děti mezi úspěšnější než hvězdy tuzemského showbyznysu," uvedla ředitelka Axocomu Erika Luzsicza. Axocom má ve svém portfoliu více než pět desítek stanic dostupných nejen v ČR, ale napříč celým regionem střední a východní Evropy.

Za LaLa TV stojí režisér a producent Peter Núněz, který má za sebou práci na úspěšných projektech jako reality show Česko-slovenská Superstar, Farma, zábavní pořad SuperSilvester, taneční pořady Bajlando či Let’s Dance.

Velké televizní stanice podobný program nenabízí. Pro ty komerční to podle Núněze není příliš atraktivní, pro veřejnoprávní je to zřejmě příliš alternativní. LaLa TV nabídne ideální doplněk v programu specializovaných kanálů, kde obdobný projekt na trhu chybí.
Senzi TV se naopak zaměří na starší generaci, která patří mezi nejstabilnější televizní cílovou skupinu. "Navíc česká populace stárne a program věnovaný starším ročníkům má svůj potenciál," dodala Luzsicza.

Na Senzi bude možné vidět pořady a hudební klipy od Evy a Vaška, Karla Gotta, Marcela Zmožka, Václava Neckáře, Marty Kubišové, Jitky Zelenkové a dalších. Vysílání bude standardně celý den. I za tímto projektem stojí Peter Núněz. Divácká zkušenost ukazuje, že nejen starší diváci oceňují, pokud je jim nabídnut na míru připravený program, tedy zejména lokální produkce s tvářemi, které dobře znají. S těmi se totiž dobře identifikují a jsou jim věrní.

Podobně jako Senzi je zaměřená i stanice Šlágr TV. Její majitel Karel Peterka ale nedávno oznámil, že by mohla na konci roku skončit. Důvodem je klesající prodej CD. V Česku celkem působí téměř dvě desítky hudebních televizních kanálů, například MTV nebo Óčko.
jsa mal

zdroj: ČTK
Spustit audio

Související