Do hospod a restaurací táhne kanál O2 Sport zejména Synot ligou
Provozovatelům restaurací zapojených do projektu Sportovní kino se podle zástupců Staropramenu zvýšila konzumace piva průměrně o 15 %.
Spolupráce společnosti O2 Czech Republic a pivovaru Staropramen na projektu Sportovní kino se po několika měsících ukázala jako oboustranně výhodná. Zmíněnému telekomunikačnímu operátorovi narostl počet diváků exkluzivního kanálu O2 Sport, druhá strana si pochvaluje zvýšenou konzumaci zlatavého moku. Největším tahákem značky O2 jsou zápasy fotbalové Synot ligy, které dokonce táhnou více než Liga mistrů UEFA. Nejúspěšnější zápasy na O2 Sport sledovalo v restauracích okolo 30 tisíc lidí, domácností pak 70 tisíc. Podle Davida Duroně, marketingového ředitele O2 pro tento segment, se tak počet diváků, kteří sledují Synot ligu z domácnosti, pohybuje nad sto tisíci.
Trojici nejúspěšnějších disciplín na kanálu O2 Sport uzavírá tenis ATP/WTA. Statistiky úspěšnosti projektu Sportovní kino prezentovali zástupci společnosti O2 Czech Republic a pivovaru Staropramen na středečním večerním setkání s novináři. Konzumace piva v podnicích, které jsou do Sportovního kina zapojeny, se zvýšila průměrně o patnáct procent. Počet restauračních a stravovacích zařízení, které jsou do tohoto projektu zapojeny, by měl do konce prvního kvartálu letošního roku dosáhnout jedné tisícovky. Jak řekl Digitálnímu rádiu Duroň, operátor trvale pracuje na zlepšování své služby O2TV. Video obsah mediálního domu Economia se tu objeví pravděpodobně v horizontu týdnů.