Evropská komise schválila prodej podílu vlastníka Evropy 2 a Frekvence 1 Křetínského firmě CMI

3. prosinec 2018

Komise dospěla k názoru, že navrhovaná akvizice nebude vzhledem k velmi omezenému vlivu na strukturu trhu představovat ohrožení hospodářské soutěže.

Evropská komise dnes oznámila, že schválila prodej podílu v mediální skupině Lagardère Group firmě Czech Media Invest (CMI) českého investora Daniela Křetínského. CMI, která mimo jiné vlastní celoplošné privátní rozhlasové stanice Evropa 2 a Frekvence 1, zahájila proces proměny stávající skupiny Active Radio. Nově nese multimediální dům název Active, který lépe vystihuje současné portfolio skupiny. Změna se dotkne také loga a vizuální identity média.

Komise dospěla k názoru, že navrhovaná akvizice nebude vzhledem k velmi omezenému vlivu na strukturu trhu představovat ohrožení hospodářské soutěže. Koncem srpna CMI oznámila, že akvizice jsou v souladu s rozvojovou strategií společnosti Czech Media Invest v mediálním segmentu. Frekvenci 1 a Evropu 2 zároveň označila za to nejlepší, co lze v českém rozhlasovém éteru slyšet. Kromě dalších rádií ocenil nový vlastník také silnou pozici Lagardère na sociálních sítích.

„Náš multimediální dům je živý organismus, který si v roce 2018 prošel řadou změn, které ale ještě stále nejsou u konce. Nyní jsme například odstartovali poslední etapu finálního rebrandingu značky," konstatovala Martina Říhová, výkonná ředitelka Active. Kromě názvu změnila skupina i celkovou vizuální identitu včetně loga. To pro Active připravil Ateliér Židlický, který má za sebou řadu zkušeností se změnami korporátní identity napříč segmenty. Nové logo bude díky zelené barvě korespondovat s ostatními značkami skupiny Czech Media Invest.

autor: Lukáš Polák | zdroj: ČTK
Spustit audio

Související