Fashion TV investuje do lineární i nelineární distribuce včetně obsahu v Ultra HD

11. říjen 2017

Provozovatel stanice chce divákům do budoucna nabídnout i přístup k oblíbeným filmům spojeným s lifestylem, mj. Ďábel nosí Pradu, Yves Saint-Laurent, Coco Channel, Matrix, Skyfall a dalším.

Fashion TV chce i do budoucna zůstat významným hráčem na poli lifestylového obsahu. Z toho důvodu bude vkládat investice nejen do samotného programu, ale i lineární a nelineární distribuce. V rámci služby FTV+, která bude dostupná v rámci chytrých televizorů (Smart TV), plánuje uvést dvanáct tematických kanálů a videoarchiv FashionFlix. Novinka bude poprvé prezentovaná na obsahovém veletrhu Mipcom v Cannes.

„Kanály Fashion TV a video na vyžádání jsou nyní zapojeny na všech zařízeních směrem k našemu publiku. Platforma FTV+ představuje dvanáct vizuálně lákavých tematických streamů, které mohou být přijímány prostřednictvím satelitní distribuce, IP, případně v mobilních aplikacích,“ konstatoval Michel Adam, prezident skupiny Fashion TV. FashionFlix bude službou zaměřenou na kultovní lifestylové filmy, jako jsou Ďábel nosí Pradu, Yves Saint-Laurent, Coco Channel, Matrix, Skyfall a další. Obsah platformy bude dostupný v SD, HD, UHD i virtuální realitě VR.

autor: lukpo
Spustit audio