Jak nejlépe oslovit potencionální posluchače DAB? Například v supermarketech

9. březen 2016

S reklamní kampaní se mohou návštěvníci obchodních řetězců setkat například v Hamburku, Düsseldorfu nebo Mnichově.

Komerční rozhlasová stanice Absolut Relax, která sází zejména na distribuci signálu prostřednictvím celoněmeckého DAB+ multiplexu, přišla na jednoduchý a atraktivní způsob, jak přilákat potencionální posluchače k této technologii. V uplynulých dnech rozjela velkou reklamní kampaň napříč potravinovými řetězci. Reklamu na své vysílání umístila na nákupní košíky. Potencionální zásah kampaně jsou stovky tisíc lidí. I v České republice dobře známý Kaufalnd doplnily řetězce Metro a Real.

S reklamní kampaní se mohou návštěvníci obchodních řetězců setkat například v Hamburku, Düsseldorfu, Kolíně nad Rýnem, Dortmundu, Mnichově, Augsburgu a Norimberku. Absolut Relax je rozhlasová stanice, která přináší novější i starší hity téměř nepřerušované mluveným slovem. Výjimkou jsou zpravodajské relace, které může posluchače zachytit vždy každou celou hodinu. V Bavorsku je možné zachytit digitálně také v celozemském multiplexu sesterský okruh Absolut Hot. Na ten však reklamní kampaň logicky necílí.

autor: lukpo
Spustit audio