Německá ARD uvádí nové logo pro digitální rádio DAB+ a chystá celostátní kampaň

V Německu začíná nová marketingová kampaň na podporu DAB+.

Do celostátní kampaně budou zahrnuta všechna média – televize, rozhlas i tisk. Reklama na podporu propagace digitálního rádia se bude objevovat i v on-line prostoru.

Německý veřejnoprávní rozhlas ARD a rozhlasová rodina Deutschlanradio chystají celoplošnou kampaň na podporu digitálního rádia DAB+. Při této příležitosti bylo uvedeno i nové logo „DAB+ Mehr radio“, které symbolizuje podstatu této technologie – více než jen rozhlasové vysílání. Nový identifikátor na podporu této technologie bude v podání obou médiích k vidění poprvé na Mediálních dnech v Lipsku, které se konají 4. května.

Do celostátní kampaně budou zahrnuta všechna média – televize, rozhlas i tisk. Reklama na podporu propagace digitálního rádia se bude objevovat i v on-line prostoru. Marketingové materiály „DAB+ Mehr radio“ nebudou chybět ani u prodejců elektroniky, kteří budou schopni poskytnout relevantní informace. Další fáze kampaně je naplánována s letošním ročníkem berlínského veletrhu IFA, kde se sejdou jak odborníci v oblasti technologií, tak i zástupci obsahové části vysílání. Třetí fáze kampaně je naplánována před vánočními svátky.