Nová stanice Markíza International může získat desítky tisíc nových diváků
Stanici nabízejí prozatím menší a střední hráči na trhu placené televize, velcí operátoři naopak nadále disponují původní verzí programu.
Mezinárodní verze slovenského kanálu Markíza může získat desítky tisíc nových diváků. Stanice je od začátku tohoto týdne dostupná také v rámci on-line videotéky Voyo.cz, tedy v placeném portálu Voyo.cz. Markíza International se tu objevila vedle stanice Nova International, Nova, Nova Cinema, Fanda, Telka, Voyo Cinema, Nova Sport 1 a Nova Sport 2. Kanál je v nabídce dostupný od nízké kvality až po vysoké rozlišení (HDTV). Obraz se přizpůsobí divákovi automaticky podle toho, jaká je rychlost jeho internetového připojení. Stanice byla v době psaní tohoto textu označena logem Voyo, stejně jako Nova International.
Řád desítek tisíc diváků vychází z toho, že mediální skupina Nova před několika měsíci oznámila, že její videoportál má okolo třiceti tisíc předplatitelů. Reálný zásah této stanice bude pochopitelně menší. Markíza International proniká pomalu do nabídek českých operátorů. Pravděpodobně největším úspěchem byla dohoda s Asociací provozovatelů kabelové televize (APKT), která zastupuje menší a střední hráče na trhu. Naopak IPTV služba O2TV, UPC Česká republika (kabelová UPC Digital) i Skylink (satelitní TV společnosti M7 Group) si ponechávají v nabídce původní Markízu. Verzi International nezařadila ani T-Mobile TV.