O2 spouští kampaň na podporu televize O2 TV, ve které představí oblíbené funkce i obsah
Operátor O2 pokračuje v kampani na podporu balíčků O2 Spolu, ve které se nově zaměří na komunikaci digitální televize O2 TV a unikátních funkcí a obsahu.
Spuštění kampaně předcházel kvantitativní výzkum mezi televizními diváky (zákazníky placených i neplacených televizí) ve věku 27 - 60 let. "Více než dvě třetiny respondentů považují za největší přednost placené televize možnost přeskakovat program a vracet se několik dní v čase. Sportovní fanoušci zase kvitují, že si mohou vybírat mezi souběžně hranými zápasy," vysvětluje Dana Tomášková, ředitelka O2 TV a digitálních služeb, a dodává: " V kampani jsme se právě proto zaměřili na ukázky funkcí, které naše televize nabízí a díky kterým dokáže přinést svým divákům více zábavy i sportu."
Kampaň poběží na internetu, v televizi, outdooru a tisku. Doplní ji komunikace na prodejnách. V televizi budou vysílány 30vteřinové spoty na kanálech Prima Group. Propracovaná on-line kampaň stojí na videích a velkých, viditelných plochách v kombinaci s cílenou výkonnostní reklamou.
- Kreativní koncept: Oliver Agency
- Creative leader, copywriter: Ondřej Klíma
- Art Direction: Milan Vagač
- Režie: Matěj Šámal
- TV Produkce: Armada Films
- Postprodukce: R.U.R.
- Vedení kampaně: Dagmar Mikšíková, Lucie Vestfálová, Michaela Pechmanová (Oliver Agency)
Související
-
O2TV v tichosti zprovoznila ve svém Ultra HD boxu terestrickou část, má ale řadu nedostatků
V přijímači například není před samotným naladěním vidět sílu signálu a k dispozici pochopitelně není ani technologie HbbTV. Počet programových pozic je omezena na sto.