O2 tlačí svou O2TV všemi kanály, využívá i hybridního vysílání HbbTV

11. květen 2016

Kampaň O2TV v hybridním vysílání je poměrně jednoduchá a funguje na modelu, který už v minulosti na kanálech FTV Prima využily jiné firmy.

Masivní kampaň na propagaci své IP televize O2TV zahájila v uplynulých týdnech společnost O2 Czech Republic. Firma pro ni využívá všechny možné kanály. Tím úplně novým je takzvané hybridní širokopásmové vysílání, které mohou využívat majitelé televizních přijímačů a set-top-boxů s podporou HbbTV. Aplikace věnovaná O2TV se objevila v menu společnosti FTV Prima, konkrétně na kanálech Prima, Prima Cool a Prima love, které jsou dostupné v pozemním vysílání (DVB-T) v multiplexech 2 a 3 i v pražské Regionální síti 12 společnosti Czech Digital Group.

Hybridní kampaň O2TV

Kampaň O2TV v hybridním vysílání je poměrně jednoduchá a funguje na modelu, který už v minulosti na kanálech FTV Prima využily jiné firmy. Po otevření aplikace pouze zájemce zadá své telefonní číslo, a to následně potvrdí. Operátor se mu pak sám ozve s nabídkou. Jednou z výhod, se kterou přichází O2TV aktuálně proti konkurenci, je bezplatná zkouška služby na dobu dvou měsíců. V průběhu tohoto období může klient box O2TV vrátit a firma mu nebude nic účtovat. Sami manažeři O2 se na sociálních sítích pochlubili, že o tuto možnost je rekordní zájem. Šéf firmy Tomáš Budník na Twitteru zveřejnil informaci, že firma vyřizuje aktuálně tisíce objednávek denně.

autor: lukpo
Spustit audio