O2TV nabrala tisíce nových zákazníků, její provozovatel chystá další investice

26. duben 2016

Služba v současné době pracuje na konceptu tří samostatných kanálů, které budou věnované těm nejpopulárnějším sportům - fotbalu, tenisu a lednímu hokeji.

Čtyři tisíce nových klientů se podařilo získat v prvním kvartálu letošního roku největší IPTV službě u nás, tedy platformě O2TV, jejímž provozovatelem je společnost O2 Czech Republic. Vyplývá to z dnes zveřejněných výsledků firmy. O2TV evidovala do 31. března 206 tisíc klientů, na konci loňského roku to bylo 202 tisíc zákazníků. „Výnosy z O2TV vzrostly v březnu meziročně téměř o 80 %. To nám vytváří prostor pro další investice do nákupu sportovního obsahu. Stále platí, že rok 2016 pro nás zůstává rokem zvýšených investic do oblastí, které ponesou růst v dalších letech,“ uvedl Tomáš Kouřil, místopředseda představenstva a finanční ředitel společnosti.

Na nové tarify, které společnost začala nabízet od 1. července loňského roku, již byli převedeni všichni zákazníci. Za rostoucím zájmem o digitální televizi stojí podle operátora především funkce služby, mezi kterými jsou zpětné zhlédnutí nebo nahrávání, a také vlastní televizní kanál O2 Sport s multidimenzí. Aplikaci O2TV, která umožňuje sledovat televizní kanály také na mobilních zařízeních, eviduje téměř 700 tisíc stažení. Právě s kanálem O2 Sport plánuje firma nadále pracovat. O2TV v současné době pracuje na konceptu tří samostatných kanálů, které budou věnované těm nejpopulárnějším sportům - fotbalu, tenisu a lednímu hokeji. Od 1. ledna 2017 se můžou diváci těšit až na dva tisíce zápasů ze všech tenisových turnajů žen okruhu WTA.

autor: lukpo
Spustit audio