Operátor Skylink se představí od května v novém, všechny značky M7 Group se sjednotí
Proměnu čeká i on-line platformu Skylink Live TV. V její nabídce se mají objevit další stanice a počtem kanálů bude přibližně kopírovat balíček Multi.
Všichni operátoři patřící do skupiny M7 Group dostanou od května jednotnou vizuální identitu. Novým symbolem operátora se stává kaleidoskop, který má představovat pohled na scénu z různých úhlů. Firma si nechala vyrobit i vlastní grafický font nazvaný M7 Sans, který v marketingových materiálech doplní písmo označované Suisse. Skylink ho použije od poloviny května například pro svůj tištěný magazín. Samotný obsah periodika se měnit nemá.
Připravovaná změna se dotkne i webových stránek a on-line komunikace. Změny doprovodí od 1. května masivní informační kampaň napříč médii. Grafické ztvárnění kaleidoskopu má mimo jiné symbolizovat, že televizní vysílání se dnes nesleduje pouze na klasické obrazovce, ale i na mobilním telefonu, případně tabletu. Skylink bude mít v České republice a na Slovensku také nové motto. „Radost se dívat“ nahradí „Radost pro všechny.“ Toto motto bude použito napříč trhy, kde M7 Group působí.
Skylink má v současné době v obou zemích bývalé federace 1.65 milionu zákazníků – milion v České republice a 650 tisíc na Slovensku. U nás si placenou televizi (balíčky) od Skylinku platí 400 tisíc zákazníků, u východních sousedů 250 tisíc. Operátor dříve evidoval okolo dvou milionů aktivních karet, oproti tomuto stavu tedy došlo k poklesu. Jaromír Glisník, člen představenstva M7 Group, tuto skutečnost přisoudil zejména bezplatné programové nabídce v DVB-T. Svou roli ale bez pochyby hraje i Servisní poplatek, který se postupně zvyšoval.
Změn se dočká i on-line platforma Skylink Live TV, která nabízí šíření programů pro mobilní zařízení, tablety a v internetových prohlížečích. Skylink Live TV se dočká rozšíření programové nabídky. Počtem stanic bude tato služba přibližně odpovídat balíčku Multi, který operátor svým klientům poskytuje. Skylink Live TV byla doposud v určitém demo režimu, nyní už poběží na ostro. Změna korporátní identity pro Českou republiku a Slovensko odhaduje společnost nákladově na jeden až dva miliony eur, v přepočtu tedy maximálně 54 milionů Kč. Do částky nejsou započítány výdaje na reklamu.