Pouze čtyři procenta lidí zvažují vypnutí hybridního vysílání HbbTV, zjistil průzkum

3. březen 2017

Průzkum pro operátora bohužel nedává odpověď na to, jak moc jsou pro majitele chytrých televizorů obtěžující vkládané videospoty, případně jinak rušivé prvky.

Pouze čtyři procenta uživatelů hybridního vysílání HbbTV uvažují o tom, že přestanou využívat tuto technologii, protože je obtěžuje zobrazování virtuálního červeného tlačítka, případně banneru. Vyplývá to z průzkumu, který pro České Radiokomunikace realizovala společnost Nielsen Admosphere na vzorku 4685 respondentů starších patnácti let. Většina, tedy 65 % dotázaných, uvedla, že je tyto prvky nijak neruší.

Průzkum pro operátora bohužel nedává odpověď na to, jak moc jsou pro majitele chytrých televizorů obtěžující vkládané videospoty, případně jinak rušivé prvky. Necelá polovina těch dotázaných, kteří mají televizi připojenou k internetu, by uvítala možnost dozvědět se v rámci reklamy více o produktu, který je zaujal. Průzkum dále zjistil, že 65 % dotázaných by uvítalo detailnější informace o tématu diskutovaném v TV pořadech a 80 % by se líbila možnost během upoutávek na televizní pořad získávat více informací o tomto pořadu.

autor: lukpo
Spustit audio