Slunečná je „královnou seriálů“, chlubí se televize Prima. Na internetu za ni platí desítky tisíc diváků

Komerční televizi se podařilo ze Slunečné udělat aktuálně nejsledovanější seriál. Prima vytěžila tento formát na maximum i v letních měsících a do jeho stylu byla zasazená i tisková konference k podzimnímu programovému schématu pořádaná na pražském statku Toulcův dvůr.

Za pomyslnou „královnu seriálů“ označila televize Prima na včerejší tiskové konferenci Slunečnou, kterou v cílové skupině diváků starších 15 let sleduje průměrně živě a zpětně 1,8 milionu diváků. FTV Prima však upozornila zejména na sílu tohoto formátu v on-line prostředí. Premiérové díly dostupné na internetu s předstihem si na webu televize platí podle provozního ředitele Vladimíra Pořízka průměrně 40 tisíc uživatelů. V klasickém lineárním vysílání je budou moci diváci vidět v průběhu podzimu. Fotogalerii si prohlédněte výše.

Seriál Slunečná promítla mediální skupina i do tohoto ročního období, kdy divákům představila Slunečné léto. Stejnojmenný klip se může za první týden pochlubit na serveru YouTube 600 tisíci zhlédnutími a v kategorii Trendy mu patří hned první pozice. Na sociální síti Instagram získal doposud seriál 105 tisíc fanoušků. „Je to tak trochu fenomén,“ uvedl Pořízek, podle kterého tu má Slunečná dokonce více fanoušků než konkurenční Ulice. Prostým srovnáním ale „novácký“ seriál vykazuje aktuálně jejich naprosto stejný počet.

Spustit audio
autor: lukpo

Související