Služba freeSAT klesla pod sto tisíc zákazníků, kabelová televize UPC pokračuje v růstu

9. květen 2018

Největší kabelová firma na trhu zaznamenala meziroční nárůst televizních zákazníků o téměř pětadvacet tisíc a aktuálně jich má necelých 533 tisíc.

Satelitní službě freeSAT se nadále nedaří udržovat klienty u své nabídky a jejich počet dlouhodobě klesá. Potvrdili to i aktuální výsledky společnosti Liberty Global, která vlastní firmu UPC DTH, jež platformu provozuje, a to za období prvního čtvrtletí letošního roku. freeSAT klesl pod kritickou hranici sta tisíc klientů na hodnotu 99.100 a jde tak o pokles o 1.500 zákazníků. Službě se nedaří udržet zákaznickou základnu i přes promo akce, s nimiž dlouhodobě přichází.

Aktuální výsledky společnosti Liberty Global naopak nalily pomyslný optimismus do žil kabelovému operátorovi UPC Česká republika. Počet zákazníků stoupl oproti předchozímu kvartálu o sedmnáct tisíc na hodnotu 1.305.800. O tři tisíce se zvýšil také počet připojených domácností k síti UPC, a to na 1,532 milionu domácností. Česká pobočka kabelového operátora pak v tiskové zprávě upřesnila, že její televizi si předplácí téměř 533 tisíc zákazníků, což je v meziročním srovnání nárůst o necelých 25 tisíc klientů.

„Společnost UPC má na českém trhu za sebou úspěšné první čtvrtletí, ve kterém vykázala nárůst v prodeji služeb ve všech segmentech. Přispělo k tomu i pokračování kampaně Happy Home, která ztělesňuje superrychlou Wi-Fi a nekonečnou zábavu pro všechny členy domácnosti, kdykoliv a v každém koutě domova. Je to výsledek dlouhodobých investic, díky kterým budeme i v budoucnu schopni obohacovat naši nabídku a přinášet inovace, a tím naplňovat očekávání a požadavky našich zákazníků v souladu s naším sloganem Užijte si každý moment,“ komentoval výsledky Martin Miller, generální ředitel UPC Česká a Slovenská republika.

autor: lukpo
Spustit audio