Služba freeSAT klesla pod sto tisíc zákazníků, kabelová televize UPC pokračuje v růstu

Každá ze satelitních antén společnosti SES řídí jednu družici na oběžné dráze Země
Každá ze satelitních antén společnosti SES řídí jednu družici na oběžné dráze Země
Největší kabelová firma na trhu zaznamenala meziroční nárůst televizních zákazníků o téměř pětadvacet tisíc a aktuálně jich má necelých 533 tisíc.

Satelitní službě freeSAT se nadále nedaří udržovat klienty u své nabídky a jejich počet dlouhodobě klesá. Potvrdili to i aktuální výsledky společnosti Liberty Global, která vlastní firmu UPC DTH, jež platformu provozuje, a to za období prvního čtvrtletí letošního roku. freeSAT klesl pod kritickou hranici sta tisíc klientů na hodnotu 99.100 a jde tak o pokles o 1.500 zákazníků. Službě se nedaří udržet zákaznickou základnu i přes promo akce, s nimiž dlouhodobě přichází.

Aktuální výsledky společnosti Liberty Global naopak nalily pomyslný optimismus do žil kabelovému operátorovi UPC Česká republika. Počet zákazníků stoupl oproti předchozímu kvartálu o sedmnáct tisíc na hodnotu 1.305.800. O tři tisíce se zvýšil také počet připojených domácností k síti UPC, a to na 1,532 milionu domácností. Česká pobočka kabelového operátora pak v tiskové zprávě upřesnila, že její televizi si předplácí téměř 533 tisíc zákazníků, což je v meziročním srovnání nárůst o necelých 25 tisíc klientů.

„Společnost UPC má na českém trhu za sebou úspěšné první čtvrtletí, ve kterém vykázala nárůst v prodeji služeb ve všech segmentech. Přispělo k tomu i pokračování kampaně Happy Home, která ztělesňuje superrychlou Wi-Fi a nekonečnou zábavu pro všechny členy domácnosti, kdykoliv a v každém koutě domova. Je to výsledek dlouhodobých investic, díky kterým budeme i v budoucnu schopni obohacovat naši nabídku a přinášet inovace, a tím naplňovat očekávání a požadavky našich zákazníků v souladu s naším sloganem Užijte si každý moment,“ komentoval výsledky Martin Miller, generální ředitel UPC Česká a Slovenská republika.