Televize Óčko přilákala na sociální síť Musical.ly dvě stě fanoušků, oslovuje nejmladší publikum

3. červenec 2018

Óčko chce na nový profil umisťovat příspěvky týkající se hostů pořadů, zákulisí nebo jednotlivých tváří televize.

Hudební televize Óčko vstoupila v průběhu minulého týdne na sociální síť Musical.ly. Ta je oblíbena zejména mezi nejmladším publikem, pro něž je vysílání stanice určeno. Účet ockotv prozatím přilákal na sociální síť něco málo přes dvě stě fanoušků, i když je na něm zveřejněno pouze šest videí. Musical.ly funguje na principu krátkých příspěvků, která jsou následně doplněna zvuky, animacemi nebo různými filtry. Vstup Óčka na tuto sociální síť tedy není vzhledem k cílové skupině žádným překvapením.

Óčko upozornilo, že pro mladou generaci nevstupuje na neznámou platformu. „Musers“, jak se právě uživatelé sociální sítě Musical.ly nazývají, mají v případě nejznámějších účtů v České republice až stovky tisíc odběratelů. Celkově má Musical.ly okolo 200 milionů uživatelů po celém světě. Óčko chce na nový profil umisťovat příspěvky týkající se hostů pořadů, zákulisí nebo jednotlivých tváří televize. Spolu s touto novinkou souvisí i zavedení premiérového pořadu „Muser Chart“, který poběží čtyřikrát v týdnu.

autor: lukpo
Spustit audio

Související