Televize Óčko přilákala na sociální síť Musical.ly dvě stě fanoušků, oslovuje nejmladší publikum
Óčko chce na nový profil umisťovat příspěvky týkající se hostů pořadů, zákulisí nebo jednotlivých tváří televize.
Hudební televize Óčko vstoupila v průběhu minulého týdne na sociální síť Musical.ly. Ta je oblíbena zejména mezi nejmladším publikem, pro něž je vysílání stanice určeno. Účet ockotv prozatím přilákal na sociální síť něco málo přes dvě stě fanoušků, i když je na něm zveřejněno pouze šest videí. Musical.ly funguje na principu krátkých příspěvků, která jsou následně doplněna zvuky, animacemi nebo různými filtry. Vstup Óčka na tuto sociální síť tedy není vzhledem k cílové skupině žádným překvapením.
Óčko upozornilo, že pro mladou generaci nevstupuje na neznámou platformu. „Musers“, jak se právě uživatelé sociální sítě Musical.ly nazývají, mají v případě nejznámějších účtů v České republice až stovky tisíc odběratelů. Celkově má Musical.ly okolo 200 milionů uživatelů po celém světě. Óčko chce na nový profil umisťovat příspěvky týkající se hostů pořadů, zákulisí nebo jednotlivých tváří televize. Spolu s touto novinkou souvisí i zavedení premiérového pořadu „Muser Chart“, který poběží čtyřikrát v týdnu.
Související
-
Hudební stanice Óčko rozšíří „červené tlačítko“ o seriály...
V minulosti mediální skupina Mafra avizovala například nasazení „pomalé televize“ Slow TV. Majitelé přijímačů připojených k internetu se jí ale nakonec nedočkali.
-
Hudební televize Óčko začnou vysílat ve vysokém rozlišení,...
V minulosti už s HD kvalitou experimentovalo Óčko Expres, projekt však vyzněl díky absenci obchodního modelu do ztracena.
-
Tematické kanály Óčko žádají o licence pro internetovou...
Stanice O, skrze kterou má licence pro kanály Óčko registrované mediální skupina Mafra, je taktéž registrovaná u regulátora jako poskytovatel Audiovizuálních mediál...