Tenisová ATP Tour se od ledna 2019 představí v novém kabátě, logo se mění po devíti letech

17. prosinec 2018

Nový identifikátor ATP Tour má mj. odrážet změny a inovace, které se odehrávají v profesionálním mužském tenisu. Jednou z nich jsou například zápasy „Next Gen ATP“.

ATP Tour, tedy prestižní zápasy mužského tenisu, se představí od příštího roku v kompletně novém kabátě. S ním se budou pochopitelně moci diváci setkat také na televizních obrazovkách. Ke změně dochází po devíti letech, dosavadní vizuální identita tedy fungovala od roku 2009. Změny provází marketingová kampaň a také nové motto „Love It All“ (Milovat to všechno), které má podtrhnout lásku sportovních fanoušku k tenisu. Cílem nového loga je zachytit zejména energii a pohyb a zároveň podtrhnout kvalitu tohoto špičkového sportu.

Nový identifikátor ATP Tour má zároveň odrážet změny a inovace, které se odehrávají v profesionálním mužském tenisu. Jednou z nich jsou například zápasy „Next Gen ATP“, které je možné vidět na on-line platformě Amazon Prime Video také v České republice. Od roku 2020 se budou moci sportovní fanoušci setkat také se zcela novou soutěží ATP Team World Cup. „Ambiciózní a inovativní iniciativy nám umožní lépe zapojit a inspirovat fanoušky tohoto sportu po celém světě,“ uvedl Chris Kermode, výkonný předseda představenstva a prezident ATP.

autor: lukpo
Spustit audio

Související