Zpravodajský kanál Euronews začal nabízet virtuální realitu i pro chytré televizory

Euronews nasadil videa označovaná jako VR 360
Euronews nasadil videa označovaná jako VR 360
Program se za účelem novinky spojil se společností The Dream VR, která mu dodává obsah od partnerů, jakými jsou Disney, Sony, Universal, Univision nebo vybrané fotbalové kluby.

Zpravodajský kanál Euronews, který působí i v nabídce řady operátorů v České republice, zařadil do své aplikace pro televizory připojené k internetu i obsah s virtuální realitou (VR). Jedná se o videa točená se speciální kamerou, která vytvoří dojem 360 stupňového pohledu. Divák je tak s využitím speciálních brýlí plně pohlcen danou scénou. V rámci televizorů Samsung a platformy Apple TV má být VR obsah dostupný po celém světě.

Euronews se za účelem novinky spojil se společností The Dream VR, která mu dodává obsah od partnerů, jakými jsou Disney, Sony, Universal, Univision nebo vybrané fotbalové kluby. Partnerství obou subjektů umožňuje v rámci 360 stupňového pohledu nabízet i trojrozměrné reklamy. Euronews připomíná, že byl v roce 2016 první zpravodajskou televizí, která začala s formátem virtuální reality pracovat. V oblasti žurnalistiky to podle svého vedení stanici umožňuje být technologickým inovátorem, který ho drží na špici vývoje.