České Radiokomunikace nasadily na svém TV kanálu další DAB+ spot, cílí na řidiče
České Radiokomunikace (ČRa) spustily na svém televizním kanálu „Nalaďte se na digitální vysílání ČRA“ nový reklamní spot s moderátorem Tomášem Pancířem z Českého rozhlasu, který se zaměřuje na propagaci výhod digitálního rádia DAB+ určeného zejména řidičům. Jako jednu z možností zmiňuje Pancíř i poslech oblíbené stanice Radiožurnál Sport.
Čtěte také
Tomáš Pancíř navázal na dlouhodobou spolupráci s ČRa i Českým rozhlasem – již dříve moderoval sérii rozhovorů k 60. výročí značky a konferenci Innovation Day. V novém spotu představuje konkrétní přínosy DAB+ pro motoristy, zejména stabilní příjem a širokou paletu stanic i při jízdě mimo město. Spot nahrazuje předchozí obecnou promo smyčku a cílí na konkrétní potřeby řidičů, aby je motivoval přejít na digitální příjem.
Spolupráce s Českým rozhlasem má oporu i technologicky – jeho síť DAB+ pokrývá 96 % české populace pro venkovní příjem. Nově spuštěný privátní multiplex Českých Radiokomunikací spuštěný na jaře obsahuje 16 stanic (skupiny Radio United, Active, Londa a Media Bohemia) a nabízí tak programy všech klíčových privátních hráčů na trhu. Na podzim má do něj ještě vstoupit nová digitální stanice od provozovatele Rádia Impuls.
Čtěte také
Cílem aktivity, tedy nově nasazeného spotu, je oslovit nejen stávající posluchače, ale také řidiče, kteří dosud využívají analogové FM vysílání a neznají přidanou hodnotu DAB+ rádia. Díky kombinaci známého hlasu, tlakem na kvalitu příjmu a pestrou nabídkou stanic se spot snaží urychlit přechod k digitálnímu rádiu v automobilu. Rozvoj technologie propaguje skrze své televizní stanice i skupina pHmedia podnikatele Pavla Hájka (síť Fiera touch.)

