Český rozhlas spustil informační kampaň k propagaci digitálního rádia DAB+, ve vysílání ji nepřeslechnete
Český rozhlas dnes zahájil prostřednictvím vlastních komunikačních prostředků informační kampaň vedoucí k osvětě v oblasti digitálního rádia. Postupně se propagace technologie DAB+ rozšíří i na další platformy a v prosinci vyvrcholí ve venkovních prostorách.
Český rozhlas spustil v pondělí 2. listopadu avizovanou informační kampaň k propagaci digitálního vysílání DAB+. Multiplex ČRo DAB+ v současné době pokrývá svým signálem již 95 procent populace, a proto je třeba dát o této technologii vědět širokému spektru posluchačů. V první fázi kampaně byly do vysílání všech stanic Českého rozhlasu nasazeny informační spoty a o DAB+ budou mluvit i samotní moderátoři, kteří pracují podle interního manuálu. Středobodem kampaně je webová stránka www.dobadabova.cz.
Spoty jsou nasazeny do atraktivních časů, například před zprávami, aby je posluchači nepřeslechli. Dnes ráno toto promo nechybělo například ani na vlajkové stanici Radiožurnál. Další propagace DAB+ ve vysílání Českého rozhlasu se ještě chystá. Aktuálně je ve fázi příprav i vzdělávací minipořad, který by se měl objevit ve vysílání České televize. Jeho tváří budou znání moderátoři Lucie Výborná a Dalibor Gondík. Kampaň doplní vzdělávací videa s redaktorem Vojtěchem Kovalem a v prosinci se propagace přesune do venkovních prostor.
Související
-
Český rozhlas rozšířil pokrytí DAB+ na 95 procent populace a oznámil vypnutí středních vln
Český rozhlas vstoupil do další, významné fáze digitalizace. Signál multiplexu ČRo DAB+ dosáhl k dnešnímu dni 95 % obyvatel Česka. Spuštěno bylo 10 nových vysílačů.