Český rozhlas v on-line poslechu neustále posiluje, čísla za leden jsou rekordní
V lednu 2020 je na křivce viditelný výrazný nárůst přehrání pořadů dostupných on-line. Narostl nejen poslech na platformách Českého rozhlasu, ale také prostřednictvím třetích stran – Apple Podcasts, Spotify.
Poslech pořadů Českého rozhlasu v on-line prostředí nezpochybnitelně roste. Od ledna 2018 do současnosti se více než zdvojnásobil. Za první měsíc letošního roku dosáhl na hodnotu více než 2,4 milionu spuštění. Vyplývá to z interních statistik veřejnoprávního média. Výrazně dominuje zejména poslech v rámci služeb, které má pod kontrolou přímo Český rozhlas – více než 1,7 milionu spuštění.
V lednu 2020 je na křivce viditelný výrazný nárůst přehrání pořadů dostupných on-line. Narost nejen poslech na platformách Českého rozhlasu, ale také prostřednictvím třetích stran – Apple Podcasts, Spotify. Veřejnoprávní rozhlas spustil na konci loňského roku portál mujRozhlas, který bude postupně integrovat na jedno místo veškerý audio obsah. Služba se do budoucna může rozšířit mj. i do HbbTV.
Klasické distribuční cesty pochopitelně Český rozhlas nezavrhuje, ale nablízku chce být posluchačům všude tam, kde jeho pořady budou vyhledávat. Důkazem tohoto tvrzení je fakt, že v letošním roce bude rozšířeno pokrytí signálem multiplexu ČRo DAB+ ze stávajících osmdesáti na pětadevadesát procent populace. Český rozhlas připravuje také speciální digitální projekty, mj. spuštění stanice Radiožurnál Sport.
Související
-
Vývoj portálu mujRozhlas pokračuje, Český rozhlas chce vyjít vstříc i nevidomým
Mobilní aplikace je nyní kompatibilní s hlasovými čtečkami pro nevidomé Google TalkBack a Apple VoiceOver. V dalším zpřístupňování se bude pokračovat.
-
Zajímáte se o technologie a novinky v digitálním světě? Poslouchejte podcast Ping
Ping slibuje mimo jiné povídání o technice i videohrách, filosofii nebo o tenké hranici mezi technologiemi a uměním. Rozhlas bude pochopitelně hrát významnou roli.
-
Startuje projekt mujRozhlas, největší audioportál na českém internetu
Český rozhlas spustil projekt mujRozhlas, který tvoří třetí pilíř jeho internetové strategie. Poskytne publiku živé vysílání všech stanic i výběr archivních pořadů.